آرشیو شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۷۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

سرتیپ محمدرضا نقدی: آمریکا با تظاهر درصدد دستیابی به اهداف خود است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: دولت آمریکا می خواهد به آنچه با تحریم و ترور و فشار نرسیده است با تظاهر دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سرتیپ محمدرضا نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز در نوار موفقیت حرکت می کند، افزود: استکبار جهانی برای ایجاد مانع در مسیر پیشرفت انقلاب از در دوستی برآمده تا بتواند بر کشورمان نفوذ کند.

وی ادامه داد: دولت آمریکا می خواهد به آنچه با تحریم و ترور و فشار نرسیده است با تظاهر برسد که عده ای هم این تظاهر را خوب قلمداد کرده و از ارتباط و تعامل با آمریکا حرف می زنند.

نقدی با انتقاد از نگاه برخی ها که تعامل با آمریکا را منطقی و عقلانی می پندارند، تصریح کرد: همه پیشرفت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در سایه مبارزه با آمریکاست چرا که پیش از انقلاب ایران با آمریکا ارتباط تنگاتنگ داشت ولی ضعیف ترین ملت در منطقه بودیم.

وی بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز در همه عرصه ها در سایه ایستادگی ملت در برابر زورگویی آمریکا بوده است و چون دیگر با زور نمی تواند به خواسته هایش برسد تلاش دارد با تعامل اهدافش را در کشورمان پیاده کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان همچنین روزپنجشنبه در جمع مداحان و شاعران آیینی خراسان رضوی در مشهد گفت: امروز آمریکا 20 هزار میلیارد دلار به دنیا بدهکار است و روزانه 2/5 میلیون دلار به این بدهی افزوده می شود. وی تصریح کرد: اقتصاد آمریکا ورشکسته است، و اکنون با غارت نفت عربستان، لیبی و نیجریه نفت خود را تامین می کند.

نقدی با اشاره به اینکه روی خوش نشان دادن به آمریکا هیچ نتیجه مثبتی ندارد، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: حقیقت ماجرا این است که آمریکا و غرب از پیشرفت اسلام وحشت زده شده اند و می خواهند پس از 37 سال شکست در مبارزه نظامی، تحریم اقتصادی، ترور، فتنه و... با نفوذ، نظام اسلامی را از بین ببرند.