آرشیو شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، شماره ۲۱۲۷۴
حوادث - اخبار کشور
۱۱

آتش سوزی گسترده در انبار مواد شیمیایی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از آتش سوزی گسترده در سوله ای به وسعت 2 هزار متر مربع در جاده قدیم قم خبر داد.

جلال ملکی به فارس گفت: این حادثه بامداد پنجشنبه دریک انبار مواد نفتی و شیمیایی در جاده قدیم قم رخ داد و با وجود اینکه خارج از حوزه استحفاظی شهری تهران بود ماموران 5 ایستگاه از آتش نشانی شهر تهران برای کمک به آتش نشانی باقرشهر اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه چند باب سوله بود که یکی از این سوله ها به وسعت 2 هزار متر مربع مملو از بشکه های گریس، ظروف رنگ، تینر و لوازم کفاشی دچارحریق وسقف آن تخریب شده بود ضمن اینکه آتش در حال سرایت به دیگر سوله ها بود.

ملکی با بیان اینکه آتش نشانان از چند جهت وارد عملیات شده و توانستند آتش را خاموش کنند گفت: این حادثه هیچ مصدومی نداشت.

حادثه در انبار چوب

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران همچنین از آتش سوزی گسترده یک انبار چوب بری در قلعه حاج موسی و مصدومیت یک آتش نشان خبرداد.

جلال ملکی افزود: در این حادثه که بامداد دیروز در قلعه حاج موسی(در اتوبان بهشت زهرا) رخ داد در قسمت فضای باز و حیاط کارگاه یک مجتمع کارگاهی چوب بری آتش سوزی به وسعت 500 متر اتفاق افتاده بود به طوری که ضایعات جمع آوری شده در محل دچار حریق شده و آتش به دو کارگاه دیگر نیز سرایت کرده بود.

به گفته ملکی، آتش نشانان بلافاصله وارد عمل شده و از گسترش آتش جلوگیری کردند ضمن اینکه در این حادثه یک نفر از آتش نشانان نیز دچار آسیب دیدگی و تحویل عوامل اورژانس شد.