آرشیو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۴
سیاسی
۲

سایه روشن

حمایت 190 نماینده از مقابله با ناهنجاری های اخلاقی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مقابله نیروی انتظامی با ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی حمایت و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این بیانیه که به امضای 190 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است از دستگاه های مرتبط و دولت خواسته شده برای ایجاد امنیت، آرامش و مقابله با ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همکاری کنند. سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح هم با حمایت از طرح امنیت اخلاقی ناجا گفت: طرح امنیت اخلاقی، هنجارشکنان را نگران و جریان های غرب گرا در کشور را منفعل ساخته است.

برگزاری20 رزمایش دریایی در سال 95

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که حدود 20 رزمایش در طول سال جاری خواهیم داشت، گفت: منطقه، متعلق به ما و خلیج فارس خانه ماست؛ با اقتدار کامل در آن حضور داریم و این حضور به کسی ارتباطی ندارد.

به گزارش مهر، امیر دریادار حبیبالله سیاری در جمع خبرنگاران با بیان این که در ماه آینده رزمایش تخصصی جنگال برگزار خواهیم کرد، افزود: به ترتیب رزمایش تخصصی موشکی، رزمایش عملیات ویژه، رزمایش پدافند غیرعامل، رزمایش زیردریایی ها، رزمایش ناوشکن های موشک انداز و رزمایش اطلاعات و اشراف اطلاعات برگزار می کنیم.

سلاح تحریم با اقدام و عمل بی اثر می شود نه با لبخند

فارس نوشت: سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دیروز در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان با بیان این که سلاح تحریم با اقدام و عمل بی اثر می شود نه لبخند، گفت: رفتار آمریکا نشان داد لبخند سلاح موثری برای کند کردن دشمنی ها نیست.

فراکسیون «اصولگرایان» 170، «امید» 180 عضو!

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیته هفت نفره اصولگرایان مجلس دهم به تسنیم گفت: براساس برآوردهایی که انجام داده ایم فراکسیون اصولگرایان مجلس دهم با 170نماینده اصولگرا تشکیل می شود.

محمدرضا عارف منتخب مردم تهران در مجلس هم تاکید کرد: ما دنبال تشکیل فراکسیون امید هستیم و آخرین آمارمان از مرحله اول و دوم انتخابات حضور احتمالی 180 عضو در این فهرست است.