آرشیو چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۳۴
ورزش
۱۴

خبری جنجالی در آستانه مراسم رونمایی از لباس ایران

تیم ملی مراسم را تحریم کرد!

هر روز اختلاف تیم ملی و مسئولانش با فدراسیون فوتبال بیشتر و بیشتر می شود و گویا کی روش و مسئولان ایران امیدوارند هر چه زودتر انتخابات برگزار شود تا رئیس جدید روی کار بیاید. از نظر سرمربی تیم ملی، کفاشیان به وعده هایی که داده، عمل نکرده و حتی بعد از گذشت نزدیک به شش سال از این همکاری، زمینه ساز چالش هایی بوده است.

اخیرا کی روش به انتقاد از سیاست های فدراسیون فوتبال پس از انتخاب اسپانسر لباس های تیم ملی پرداخت. او اعتقاد داشت فدراسیون فوتبال باید پیش از عقد قرارداد، نظر او و دیگر اعضای تیم ملی را می خواست، چراکه قرار است آنها از این لباس ها استفاده کنند.

کفاشیان اما بدون توجه به این موضوع، کار را به بازاریابی فدراسیون فوتبال سپرد و آنها هم به جای انتخاب بهترین کیفیت، به صرفه ترین اسپانسر را انتخاب کردند. جیووا برندی بود که برای فدراسیون بیشتر صرف می کرد. آنها حاضر شدند حتی صد هزار دلار بپردازند و لباس های مجانی به تیم ملی بدهند. فدراسیون اعلام کرد می خواهد به صورت انحصاری عامل فروش لباس های ایران باشد که آنها پذیرفتند تخفیف خوبی به تیم ملی بدهند.

در واقع در پروسه امضای این قرارداد، آنچه بیشتر مورد بحث بود، به همین تخفیف، پول پرداختی و... برمی گشت تا کیفیت لباس ها. البته جیووا اعلام کرد لباس های تیم ملی را از ایتالیا وارد می کند، اما نزدیک به پنج سال قبل، آل اشپورت هم دقیقا همین قول را به فدراسیون فوتبال داد، اما کی روش در مصاحبه ای معروف گفت: «در آستانه اردوی تیم ملی، لباس منیریه دوز برای ما فرستاده اند....»

این بار هم کی روش امیدی ندارد که فدراسیون فوتبال بتواند لباس های اورجینال در اختیارشان قرار دهد.

امروز مراسم رونمایی از پیراهن ایران در هتل ارم برگزار می شود، ولی شنیده های موثق حکایت از آن دارد که تمام اعضای کادر فنی و مدیریتی تیم ملی، این مراسم را تحریم کرده اند و قرار نیست در هتل ارم حاضر شوند!