آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۰
ورزشی - اخبار کشور
۹

مقتدایی از استانداری خوزستان رفت

با حکم وزیر کشور فرج الله خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تا زمان تعیین استاندار جدید به عنوان سرپرست استانداری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، به دنبال تغییرات گسترده در فرمانداری های استان خوزستان و اعتراض برخی منتخبان، ظاهرا وزارت کشور اقدام به برکناری استاندار خوزستان کرد.

قائم مقام وزیر کشور با رد برکناری استاندار خوزستان در گفت وگو با یکی از رسانه ها گفت: برکناری در کار نیست، استاندار خوزستان مدت ها قبل درخواست بازنشستگی کرده بود اما وزیر کشور به دلیل شرایط انتخابات با این موضوع مخالفت کرد.

براساس این گزارش، اعلام بازنشستگی زودهنگام استاندار خوزستان در حالی از سوی وزارت کشور مطرح می شود که قرار بود دیروز راس ساعت 10 صبح نشست خبری استاندار با رسانه ها برگزار شود.

معاون سیاسی وزیر کشور هم گفت: مقتدایی در نامه های جداگانه ای از رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست بازنشستگی کرده بود که با آن موافقت شد.

محمدحسین مقیمی دیروز در جلسه تودیع عبدالحسن مقتدایی در جمع مدیران ستادی استانداری خوزستان اظهار کرد: مقتدایی از نیروهای باتجربه فعال، باانگیزه و با برنامه نظام جمهوری اسلامی است و خواهند بود.

وی در نامه های جداگانه ای از رئیس جمهوری و وزیر کشور درخواست بازنشستگی کرده بود که با استعفای وی موافقت شد. وی گفت: مقتدایی به نحو شایسته ای استان خوزستان را اداره کرد و توفیقات خوبی داشت و از وی به عنوان مشاور وزیر کشور بهره خواهیم برد.