آرشیو چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۰
صفحه آخر
۱۲

در شهر بعقوبه عراق

داعش کودک 2 ساله را هم اعدام کرد!

تروریست های داعش چند روز پس از اعدام یک کودک هفت ساله در شهر «رقه» سوریه، یک کودک دو ساله را در آغوش پدر در شهر بعقوبه عراق به قتل رساندند.

سرویس خارجی - جنایت جگرسوز جدید کوردلان داعش در عراق، افکار عمومی این کشور را بسیار متاثر کرده و خشم مردم را برانگیخته است. به گزارش العالم، عناصر داعش حین حمله به روستای «زاغنیه» واقع در شمال شرق شهر «بعقوبه»، «فاطمه عزام» دو ساله را در آغوش پدر به قتل رساندند. خبر این جنایت و اقدام شنیع در شبکه های اجتماعی به طور گسترده منتشر شده و کاربران اینترنتی و مردم به شدت علیه این اقدام ضد بشری موضع می گیرند.

«باسم حسن» فعال اینترنتی، اعدام فاطمه را «جنایتی هولناک» دانسته و این اقدام را نشانه اندیشه باطل داعش خوانده است. بعقوبه مرکز استان دیاله است.

شدت تاثر میان مردم منطقه به حدی است که آنها راه های ارتباطی شمال شرق بعقوبه را بستند و ضمن ابراز انزجار نسبت به داعش، خواستار ریشه کن شدن این گروه تروریستی و قلع و قمع تکفیری ها شدند. در بعقوبه تروریست ها همچنین، با انفجار بمب در یک رستوران 14 نفر را شهید کردند. هفته گذشته نیز تروریست های داعش یک کودک هفت ساله را در شهر «رقه» به اتهام «دشنام دادن به خدا»، اعدام کرده اند!

زنده به گور

دیروز از شهر «موصل» در شمال عراق هم خبر رسید، داعش 40 عنصر وابسته به خود را به اتهام فرار از مواضع خود در روستای «البشیر» زنده به گور کرده است. البشیر که در استان کرکوک قرار دارد، اخیرا به دست نیروهای بسیج مردمی و پیشمرگان کرد پاکسازی شده بود.

اما، سه روز پس از آنکه منابع عراقی اعلام کردند، «ابووهیب» مسئول گروه تروریستی «داعش» در استان «الانبار» در یک حمله هوایی کشته شده است، خود «داعش» نیز این خبر را تایید کرد.

ابووهیب عضو سابق القاعده بوده و در تصاویری که از اعدام های افراد توسط داعش منتشر شده، چهره او هم دیده می شود. «راجح حجی» مفتی داعش هم در شمال عراق بر اثر حمله هوایی ارتش عراق به هلاکت رسید.