آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۳
ورزشی - اخبار کشور
۹

نماینده مجلس: منظور هاشمی رفسنجانی از دستاوردهای برجام بسته شدن درهای حج است

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور آقای هاشمی رفسنجانی از دستاوردهای برجام تحقیر، تهدید دشمن و بسته شدن درهای حج است.

حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی در دانشگاه آزاد قزوین مبنی بر شرمساری برخی ها پس از برملاشدن دستاوردهای برجام توسط دولت اظهار کرد: آقای هاشمی راست می گوید، اگر دولت این دستاوردها را که موجب تحریم بیشتر، تهدید و تحقیر دشمن بوده، برملاکند همه نزد خانواده هایمان شرمسار خواهیم شد.

وی ادامه داد: از دستاوردهای برجام این است که وقتی آقای ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی و راس محور مقاومت، قصد تسلیت گفتن شهادت فرمانده نظامی حزب الله لبنان را دارد با تهدید مقامات آمریکایی روبه رو می شود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به یکی دیگر از دستاوردهای برجام اشاره کرد و گفت: دستاورد دیگر این است که حکام بیابانگرد آل سعود با زبانی درازتر از گذشته در منطقه مشغول گرد و خاک کردن مقابل محور مقاومت هستند. بزرگواری عنوان کرد: بسته شدن درهای حج بر روی ملت از دستاوردهای برجام است که رژیم عقب مانده سعودی را در مقابل ایران اسلامی قرار می دهد. این نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس اضافه کرد: با این تفاسیر و با ده ها و بلکه صدها ضرر و زیان دیگری که از رهگذر برجام نصیب ملت شده، باید گفت این دولت است که در برابر ملت باید شرمنده و شرمسار باشد.