آرشیو یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۳
صفحه آخر
۱۲

در بیانیه رسمی انصارالله یمن مطرح شد

خون شهید مصطفی بدرالدین ریشه مستکبران را قطع خواهد کرد

شورای سیاسی جنبش انصارالله با صدور بیانیه ای به مناسبت ترور شهید بدرالدین اعلام کرده که خون شهید «مصطفی بدرالدین» اراده ای را شعله ور می کند که هرگز خاموش نمی شود و همین اراده ریشه همه مستکبران را قطع خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، در بیانیه انصارالله آمده خون شهید «حاج مصطفی بدرالدین»، اراده و مقاومتی را در میان امت اسلامی شعله ور خواهد کرد که هرگز خاموش نخواهد شد و این اراده ریشه همه مستکبران در منطقه را قطع خواهد کرد.«راه جهاد مقدسی که حزب الله در مقابله با صهیونیست ها و آمریکا و نقشه های آنها برای منطقه در پیش گرفته است شهادت را به پلی تبدیل کرده که امت اسلامی از طریق آن می تواند پیروزی را محقق کند. این راه که حزب الله در پیش گرفته است، شهادت را به آرزویی برای همه آزادگان جهان تبدیل کرده است.»

شورای سیاسی انصارالله همچنین به خانواده این شهید مجاهد و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، فرماندهان و اعضا و نیروهای حزب الله و امت اسلامی و همه آزادگان جهان تسلیت گفته است.

در این بیانیه همچنین آمده«شهید مصطفی اثر برجسته خود را در همه میادین افتخار و قهرمانی در مقابله با نقشه های آمریکا و صهیونیست ها در منطقه برجا گذاشت و تاریخی سرشار از حماسه را که می تواند به عنوان منشی برای انقلابیون در همه مکان ها و زمان ها باشد، از خود به یادگار گذاشت. شهید «مصطفی بدرالدین» معروف به ذوالفقار حزب الله از فرماندهان بزرگ حزب الله لبنان بود که روز جمعه ترور شد.