آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۶۲۱۴
اجتماعی
۴

تلفن تماس: 88769075

سلام ایران

جوابیه روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران: در پاسخ به چاپ پیام شهروند محترمی در تاریخ 21/2/95 با عنوان «مرگ تدریجی درختان» به استحضار می رساند مورد مطرح شده بررسی شد و با توجه به جدیدالاحداث بودن فضای سبز موقعیت مذکور وتوجه ویژه به نگهداشت و ترمیم تشتک درختان، آبیاری به صورت کامل و زمانبندی شده انجام می گیرد و علائمی از عدم آبیاری فضای سبز محل مشاهده نشد.

فرهنگسازی مبارزه با دخانیات: مخاطب محترمی در پیام ارسالی نوشته اند فرهنگسازی مکرر در عواقب مصرف دخانیات تاثیر فوق العاده ای در ترک و جذب نکردن و گرایش به این مواد سراسر مضر و کشنده دارد. انتظار می رود رسالت رسانه ای درباره این موضوع همیشه تداوم یافته و کمرنگ نگردد.

پیگیری وضعیت بیماران: مخاطب محترمی در پیامک خود نوشته اند وزارت بهداشت کلیه پزشکان محترم را ملزم کند تا زمان حصول اطمینان از سلامتی بیماران بخصوص اورژانسی روند دوره درمانی آنها را حتی توسط سایر همکارانشان به طور مرتب پیگیری و از نتایج نهایی معالجه مطلع شوند. زیرا تعلل و کم توجهی در این زمینه موجی از گرفتاری و مشکلات را در پی خواهد داشت.

زاینده رود: آقای هاشمی در تماس با ستون سلام ایران اظهار داشتند مدت یک ماه است که با وجود کمبود آب رودخانه زاینده رود را به حد آخر باز کرده اند و آب بلااستفاده به سمت باتلاق گاوخونی می رود. از این کار اگر جلوگیری شود در تابستان کمتر به مشکل کم آبی بر می خوریم.