آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۲۵۸۴
روزنامه فردا
۲۰
ماجرای عشق و عاشقی میدون

شخصیت شناسی انگشتی

پوریا عالمی

من میدون هستم، میدون دوم، عاشق سوفیا. بابای سوفیا اما عاشق من نیست و روی وطن و ناموس و پرسپولیس و اخبار حساس است. دیروز هم که رفتم خواستگاری، بابای سوفیا من را نشاند جلوش و شش تا دوربین زوم کرد روی من و چندتا سیم وصل کرد به جمجمه ام و گفت: دستت دیگر رو شده و نمی توانی من را گول بزنی. چون دانشمندان کشف کرده اند که نحوه انگشت کشیدن آدم ها روی موبایل پته آدم ها را می ریزد روی آب.بعد بابای سوفیا موبایلش را درآورد و به من زنگ زد. تلفن من که زنگ خورد، کلی خجالت کشیدم چون بابای سوفیا را سیو کرده ام «ای بابا» یعنی ای بابا... ای بابا... پدرم درآمد این باباهه زنگ زد. بابای سوفیا خیلی شاکی شد اما غیظش را کظم کرد. گفت: پسر انگشتت را بیار بمال روی موبایل.

گفتم: ای بابا. این چه وضعی است؟ اگر چطوری انگشت بمالم چطوری می شود؟

بابای سوفیا گفت: ایسنا به نقل از ساینس هایر نوشته: «کشیدن انگشت روی قفل موبایل از سمت راست بیانگر احساس قدرت است. اما کشیدن انگشت روی صفحه به سمت پایین یعنی شما شخصی معتدل، لایق و باهوش هستید.در ضمن کشیدن انگشت روی صفحه از سمت چپ، یعنی شما در تجارت موفق خواهید بود. شخصی کاری، لایق و پرطاقت هستید.از طرفی کشیدن انگشت روی صفحه موبایل به سمت بالایعنی شما شخص مثبت اندیشی هستید و نمی توانید ناراحتی دیگران را ببینید. همچنین استفاده از هر دو انگشت در یک زمان به این معنی است که برای شما اتمام هر کاری مهم است».

من انگشتم را غلاف کردم و گفتم شرمنده. انگشت این آدم هایی که گفتید خیلی باشخصیت و خوبند. ولی فکر کنم شما به من دختر ندهید.

بابای سوفیا گفت: چطور؟

گفتم: راستش من آیفون دارم و به جای نوک انگشت، نوک دماغم را می مالم به موبایلم. حالادانشمندان شخصیت من را چطوری ارزیابی می کنند، نمی دانم. ولی مطمئنم باز هم به من سوفیا را نمی دهید.

نتیجه گیری: نوک انگشت آدم، هم در انتخابات موثر است، هم در مجلس خواستگاری. به تنها جایی که کار ندارند، نوک دماغ است. یعنی فرق ندارد دروغ گو باشید یا نه. لطفا حرمت انگشتتان را نگه دارید.