آرشیو دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، شماره ۴۵۴۳
ورزش
۱۴

ابراهیمی می رود تا تیموریان به استقلال بیاید؟

جدایی آندو از سایپا

آندرانیک تیموریان یک نیم فصل ناموفق را در سایپا سپری کرد. او که در مقابل فولاد آسیب دید، هشت هفته پایانی لیگ را نتوانست بازی کند. آندو در جریان بازی با فولاد، در حالی که یک پنالتی داده بود با بازیکن حریف برخورد شدیدی کرد اما تا پایان مسابقه در زمین ماند.

پس از پایان بازی خبر رسید زانوی این بازیکن کمی آسیب دیده است. پزشک ها تصور می کردند حتی رباط های پای این بازیکن آسیب دیده اما پس از عکسبرداری ها مشخص شد او فقط دو ماه باید دور از میادین باشد. آندو این روزها آماده شده اما فصل به پایان رسیده است. او امسال یکی از گران ترین بازیکنان لیگ بود چراکه نیم فصل به سایپا آمد و 9 بازی غایب بود. قرارداد این بازیکن با سایپا حالابه پایان رسیده است و معلوم نیست در آینده چه تصمیمی خواهد گرفت. آندو در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است به استقلال برگردی می گوید: «فعلاتازه لیگ تمام شده است. بگذارید کمی بگذرد. هر وقت به تیمی رفتم، قبلش به شما خبر می دهم!» شایعات حکایت از آن دارد که استقلال دنبال این بازیکن است چراکه امید ابراهیمی، ساز جدایی کوک کرده.

امید سال هاست در لیگ بازی می کند اما از نظر مالی هنوز نتوانسته به شرایط خوبی برسد، به همین دلیل احتمال حضور او در لیگ قطر قوت گرفته است. ابراهیمی چند پیشنهاد هم دارد و در صورتی که از استقلال برود، به احتمال فراوان جای خود را به تیموریان می دهد تا این بازیکن آخرین سال های بازیگری اش را در تیم محبوبش سپری کند.