آرشیو دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۴۹
شهرستان ها
۷

ترک تحصیل دانش آموزان کلاته تیمور به خاطر نبود یک پل

دانش آموزان روستای کلاته تیمور بخش کوهسرخ به علت نبود یک پل ترک تحصیل کردند.

رئیس شورای بخش کوهسرخ با اعلام این خبر افزود: «تکمیل پل کلاته تیمور از نیازهای اساسی مردم این روستاست و اهالی روستا برای عبور و مرور مشکلات بسیاری را متحمل می شوند.»

رضا طاهریان گفت: «کاش مسئولان از نزدیک از این منطقه بازدیدی داشته باشند تا بدانند مردم روستای کلاته تیمور با چه مشکلاتی مواجه اند؛ زیرا بی انصافی است در عصر ارتباطات و تکنولوژی، روستایی در این بخش از کمترین امکانات ارتباطی یعنی حتی یک راه شوسه محروم باشد.»

وی با اظهار امیدواری از این که این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود گفت: فاز اول گازرسانی به ریوش در حال اتمام است و پیگیر اجرایی شدن فاز دوم هستیم و با توجه به کوهستانی و سرد بودن منطقه حق مردم کوهسرخ است که از نعمت گاز برخوردار باشند.

وی به آبگرم بخش کوهسرخ اشاره و اظهار کرد: اگر چه در سطح شهرستان تنها یک آبگرم بیشتر نیست، اما توجهی به آن نمی شود در حالی که این آبگرم در مسیر روستای کریز و در کنار جاده آسفالت واقع شده است و مسئولان فردوس می توانند جهت جذب گردشگر از این آبگرم استفاده کنند. اما این آبگرم هم اکنون رها شده است.

وی عدم دسترسی به اینترنت در برخی روستاها، عدم احداث مرکز درمانی کوهسرخ که کلنگ آن مدت هاست به زمین زده شده و تاکنون اقدامی برای تکمیل آن صورت نگرفته و نبود راه مناسب از کوهسرخ به نیشابور را از جمله مشکلات موجود اعلام کرد.