آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۱
حوادث
۱۹

ناکامی دزدان نقابدار در دستبرد به بانک

هوشیاری بموقع نگهبان و کارکنان بانکی در بجنورد، سارقان مسلح نقابدار در این سرقت را ناکام گذاشت و منجر به آن شد که متواری شوند.

سرهنگ علی پاکدل، فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد در این باره به جام جم گفت: ساعت 16 و 45 دقیقه سه شنبه ماموران در جریان دستبرد ناکام سارقان به یکی از بانک های بجنورد قرار گرفتند. ماموران زمانی که برای بررسی موضوع در بانک حاضر شدند، به تحقیق از مدیر و کارکنان آنجا پرداختند.

وی اضافه کرد: با تحقیقات اولیه معلوم شد دو مرد نقابدار مسلح، پس از نزدیک شدن به محوطه بانک، با نگهبان آنجا درگیر شده اند. نگهبان بانک با به خطر انداختن جان خود، به مقابله با سارقان پرداخت که با ضربه چاقو دزدان زخمی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد تصریح کرد: در این مرحله سه نفر از کارکنان بانک که در خزانه حضور داشته و متوجه سارقان مسلح شده بودند، در یک اقدام بموقع، در خزانه را قفل کردند. همین موضوع باعث شد سارقان فرصتی برای دستبرد به گاوصندوق آنجا پیدا نکنند. زمانی که زنگ خطر بانک هم به صدا درآمد، سارقان اطمینان یافتند دیر یا زود پلیس سر می رسد.

وی تصریح کرد: سارقان درحالی که چاقو به دست داشتند و در سرقت ناکام مانده بودند، بسرعت از بانک خارج شده و با سوار شدن به خودروی پرایدی که در خیابان پارک شده بود، همراه راننده از محل دور شدند. بازبینی فیلم دوربین مداربسته بانک نشان می داد سلاح های گرمی که دزدان در دست داشته اند، تقلبی بوده است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری ادامه دارد.