آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۱
حوادث
۱۹

انفجار خانه راز جنایت را فاش کرد

کشف جسد دو نیم شده زنی در خانه ای متروکه در میدان محمدیه، کارآگاهان جنایی را با معمایی پیچیده روبه رو کرد.

به گزارش تسنیم، ساعت 19 و 32 دقیقه سه شنبه ماموران کلانتری 113 بازار در جریان وقوع انفجار ناشی از آتش سوزی در خانه ای متروکه در حوالی میدان محمدیه قرار گرفتند. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند شعله های آتش توسط آتش نشانان خاموش شده و در بازرسی از آنجا، جسد زنی را در اتاق خواب یافتند که با ضربه چاقو به دو نیمه تقسیم شده و به نظر می رسید مدت زیادی از مرگ او می گذرد. در میان اموال این خانه متروکه صدها پتو و البسه کهنه که در آتش سوخته بودند، نیز کشف شد.

با گزارش این جنایت به بازپرس محسن مدیرروستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران و هماهنگی قضایی جسد این زن برای مشخص شدن هویت و علت مرگ او به پزشکی قانونی منتقل شد.

بررسی های کارشناسان بررسی صحنه جرم از محل جنایت نشان می داد که از مرگ این زن حدود چهار ماه می گذرد.

مالک خانه ای که انفجار در آن رخ داده بود، به افسر بازجو گفت: این خانه از هشت سال پیش متروکه شد. درهای آن را با قفل و زنجیر بسته بودم، اما در غیابم، اینجا مکانی برای رفت و آمد افراد معتاد و پاتوق آنها شده است. ساعتی پیش از طریق همسایه ها متوجه شدم که انفجار و آتش سوزی در خانه ام رخ داده است. از وجود این جسد در خانه ام اطلاعی نداشتم.در مرحله بعدی و تحقیقات از همسایه ها معلوم شد پیش از آتش سوزی و صدای انفجار چند مرد معتاد را دیده اند که سراسیمه این خانه را ترک کرده اند.همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جست وجوی پلیس برای دستگیری قاتل یا قاتلان و رازگشایی از این جنایت ادامه دارد.