آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۱
حوادث
۱۹

مردان پولدار در دام دوستی های تلگرامی

دو مردو دو زن با شناسایی افراد پولدار و برقراری دوستی تلگرامی آنها را به دام انداخته و با انتقال به خانه ویلایی اموال و خودرویشان را سرقت می کردند.

به گزارش جام جم، سرهنگ زمان شالیکار، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد دراین باره گفت: اوایل هفته ماموران در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 ظنین شدند. ماموران به راننده خودرو اخطار داده و از او خواستند تا توقف کند اما او بدون توجه به این اخطارها ادامه مسیر داد. در این تعقیب و گریز و پس از طی مسافتی خودرو متوقف شد و چهار سرنشین آن دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: دربازرسی ازخودروی متهمان که دو زن ودو مرد بودند، یک قبضه سلاح شکاری، قمه، مقادیر قابل توجهی ساعت مچی، گوشی تلفن همراه گران قیمت، چک، اوراق شناسایی و گذرنامه افراد مختلف کشف شد.

متهمان باانتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده وگفتند که در زمینه شرارت و زورگیری فعالیت داشته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در ادامه تحقیقات از اعضای این باند مشخص شد که یکی از آنها پس از شناسایی افراد پولدار از طریق تلگرام با آنان رابطه دوستی برقرار کرده و پس از جلب اعتماد شان، آنها را به ویلایی در بخش چمستان شهرستان نور دعوت می کرده است. وی گفت: در ادامه همدستانش که درآنجا حضور داشتند، در حالی که کلت و چاقو به دست داشتند، به افراد پولدار حمله کرده و پس از کتک زدن و زخمی کردن این افراد، خودروی مدل بالاو تمامی اموال آنها را سرقت کرده و آنان را در محله های خلوت رها می کردند. تاکنون پنج شاکی از اعضای این باند شکایت کرده اند که تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم متهمان ادامه دارد.