آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۷
شهرستان ها
۷

برترین های جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه معرفی شدند

نخستین جشنواره ملی شعر طنز و داستان کوتاه اراک با معرفی نفرات برتر ملی و استانی به کار خود پایان داد.

اراک - خبرنگار کیهان: در آیین اختتامیه این جشنواره مریم طالبی، دبیر بخش داستان کوتاه جشنواره با بیان اینکه در بخش داستان کوتاه از 226 شرکت کننده از 27 استان 450 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید افزود: بخش داستان کوتاه در دو حوزه ملی و استانی برگزار شد که در حوزه ملی 400 اثر و در حوزه استانی 50 اثر مورد داوری قرار گرفت که در پایان در بخش ملی 9 اثر و در بخش استانی هم پنج اثر به جشنواره راه یافتند.

عباس احمدی دبیر بخش شعر طنز جشنواره نیز گفت: در این بخش 210 اثر از 109 شاعر از 25 استان به دبیرخانه رسید که 10 اثر برگزیده و به جشنواره راه یافتند.

در پایان از سوی هیئت داوران در حوزه شعر طنز، عبدالحسین انصاری از بندرعباس، محمدرضا غفاری از قم و مهدی پرنیان از یزد به عنوان نفرات اول تا سوم برگزیده و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس جشنواره شدند.

در حوزه داستان کوتاه، هم در بخش استانی، مریم حسینی، مریم اکبری و فاطمه بنیادی هر سه نفر از اراک به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند. و در حوزه داستان کوتاه هم در بخش ملی لیلی روغن گیر از قزوین، خسرو عباسی از البرز و وحید آقا کرمی از تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را بخود اختصاص دادند.