آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمان به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری با بیان اینکه باند مذکور محموله های سلاح جنگی و شکاری را از غرب کشور تهیه و به استان کرمان منتقل می کردند، افزود: در رصدهای اطلاعاتی، اعضای این باند شناسایی و ضربه به باند متشکله در دستور کار قرار گرفت و در یک فرصت مناسب باند مذکور منهدم شد.

وی با اشاره به اینکه این باند یکی از باندهای فعال در امر قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری است و تاکنون چندین بار اقدام به حمل سلاح و مهمات به استان کرمان کرده است، گفت: در مجموع عملیات صورت گرفته، از این متهمان و اعضای باند 46 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری کشف شده است.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان ابراز داشت: در آخرین عملیات در حالی که محموله ای شامل 30 قبضه اسلحه داخل خودرویی با عنوان حمل بار جاسازی و به کرمان وارد شده بود، کشف و توقیف شد.

سالاری عنوان کرد: محموله های مذکور طی دو مرحله توسط دو دستگاه خودرو به استان کرمان منتقل و خودروهای مذکورنیز توقیف و همه متهمان که در امر حمل و جاسازی سلاح مداخله داشته اند دستگیر و تحقیق از آنان ادامه دارد.