آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۵۷
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف 140 کیلو مواد مخدر در شرق تهران

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف 140 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ افضل ناظری گفت: در اجرای تدابیر ابلاغی مبنی بر مبارزه با قاچاقچیان اصلی مواد مخدر و در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی فعالیت و تحرکات سوداگران مرگ و آن دسته از افرادی که از طریق قاچاق مواد مخدر اقدام به سود آوری می کنند، مشخص شد فردی در تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان فعالیت دارد.

وی افزود: پس از تعقیب و مراقبت و تحقیقات میدانی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد متهم قصد تحویل یک محموله مواد مخدر از قاچاقچیان استان های جنوبی کشور و انتقال آن به استان تهران و شهرستان ورامین را دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از اخبار به دست آمده از تحرکات قاچاقچیان مبنی بر اینکه اعضاء باند با تغییر زمان حرکت سعی در فریب ماموران را دارند، به همین منظور با هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضائی چهار تیم عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان با خودروهای پوششی و نامحسوس به مسیرهای مواصلاتی منتهی به استان اعزام شدند.

ناظری تصریح کرد: با اتخاذ تدابیر و تمهیدات اطلاعاتی، محور مذکور تحت کنترل و پوشش اطلاعاتی قرار گرفت؛ سرانجام دو دستگاه خودرو شناسایی شدند.

وی گفت: با تعقیب نامحسوس متهمان، خودروهای مذکور در حوالی سه راهی حسن آباد متوقف و در بازرسی از صندوق یکی از خودروها 140 کیلوگرم تریاک کشف و هر دو راننده دستگیر شدند.

به گزارش مهر، فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به دستگیری سرکرده این باند در شهر ورامین و کشف بیش از 14گرم مواد مخدر از وی، از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان قدردانی کرد و خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.