آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۶
ورزش ایران
۱۰

دونده سرعتی در آذربایجان ماند

طوسی: در مسابقه تنها نبودم

مریم طوسی، دونده سرعتی ایران تا آخر هفته در جمهوری آذربایجان می ماند. او که همراه الناز کمپانی با هزینه شخصی به این کشور رفته تا بتواند سهمیه المپیک 200 متر را بگیرد، شنبه در مسابقه 200 متر اول شد، اما بعد از مسابقه حرف از اولی طوسی در رقابت با خودش و بدون رقیب دهان به دهان گشت.

خودش با رد این مساله می گوید: نه. من تنها با خودم مسابقه ندادم. مسابقه دور مقدماتی سه دسته بود که در آخرین لحظه، دونده بحرینی انصراف داد و شرکت نکرد.

او حتی با انصراف رقیب بحرینی اش باز خودش را تنها دونده مسابقه نمی داند: من با انصراف این دونده تنها نبودم و رقیب داشتم، اما رقبای خیلی جدی برایم نبودند. نمی دانم این خبرهای دروغ چیست؟

دونده سرعتی ایران برای مسابقه بعدی در باکو مانده است: آخر هفته باز هم مسابقه داریم. به خاطر همین من مانده ام تا دوباره شانسم را برای سهمیه المپیک محک بزنم.

او برای این که رسمیت مسابقه آذربایجان را نشان دهد، می گوید: مسئول فتو فینیش مسابقات از کنفدراسیون اروپا آمده است. پس رکوردها ثبت می شود.

مریم طوسی بازهم تاکید می کند، همه تلاشش برای سهمیه است: من همه تلاشم را برای گرفتن سهمیه به کار می گیرم. نه تنها اینجا، تا زمانی که فرصت هست تا سهمیه را بگیرم، شانسم را امتحان می کنم. امیدوارم که بتوانم سهمیه را بگیرم، اما هیچ چیز صد در صد نیست.