آرشیو چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۶
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

دلیل جدایی ژوله از دورهمی

امیرمهدی ژوله در صفحه اینستاگرامش درباره جدا شدنش از برنامه دورهمی نوشت: «من به دعوت مهراب قاسمخانی که نویسنده و کارگردان مجموعه دورهمی بود یکی از نقش های بخش نمایش کار رو بازی کردم. من به پیشنهاد مهران مدیری و تائید مهراب نگارش بخش استندآپ کمدی های آقای مدیری را به عهده گرفتم و تا چهارده، پانزده قسمت این کار را انجام دادم.... حالاهم که قرار شده طرح نمایش عوض بشه به خاطر نیاز شدیدی که به بازسازی روحی و جسمی و ذهنی دارم و سرپرستی یک کار پربیننده و بازی کردن در آن از توان فعلی ام خارجه، از مهران مدیری و تهیه کننده ها عذرخواهی کردم و از کار جدا شدم...»

رفاقت خواننده و بازیگر

علی انصاری بازیگر سینما و تلویزیون و فوتبالیست سابق عکسی در کنار رضا صادقی خواننده پاپ منتشر کرد و درباره آن توضیح داد: «همدم تنهایی خیلی از ما گوش دادن به آهنگ های تو بوده رفیق... ممنونم اجازه دادی با آهنگ های تو زندگی کنم.»

روی آوردن آلمانی ها به زکات

شماری از جوانان آلمانی با نصب بیلبوردهایی برای زکات تبلیغ کردند.

به گزارش جام جم آنلاین، شماری از جوانان آلمان با نصب بیلبورد و پلاکاردهایی در نقاط مختلف شهر برلین، برای کمک به مستمندان تبلیغ زکات کردند. روی بیلبوردها به آلمانی نوشته شده: «زکات یعنی تو به نیازمندان کمک می کنی.» جوانان آلمانی هدف از این اقدام را کمک به افراد نیازمند اعلام کردند.

کشف فرشته در زادگاه مسیح

مسیحیان در بیت لحم واقع در فلسطین که زادگاه حضرت عیسی (ع) است، موفق به کشف تصویر یک فرشته به طول 5/2 متر در زیر گچ دیوار شدند که قدمت آن به صدها سال می رسد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این طرح موزائیکی در حالی کشف شد که کلیسای بیت لحم در حال بازسازی بود و پس از یافتن اولین نشانه های این اثر هنری، گچ دیوار با ظرافت خاصی خراشیده شد تا به این اثر باستانی که سال ها از چشم مردم غایب بوده است، دست یابند. قدمت این کلیسا که زادگاه حضرت عیسی(ع) نیز محسوب می شود، به 1700 سال می رسد.