آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۷
ورزش - جهان
۱۳

غم انگیزترین تولد رویس

معتبرترین نشریه ورزشی ژرمن ها در ارتباط با حذف ستاره بورسیادورتموند از کادر بازیکنان تیم آلمان برای یورو 2016 موضوع مصدومیت را پیش کشید و نوشت: مارکو رویس سه شنبه غم انگیزترین سالروز تولدش را تجربه کرد. یواخیم لو، سرمربی آلمان ها همه را شگفت زده کرد. او در اعلام فهرست نهایی برای یورو، در نهایت تعجب و حیرت، قلم قرمز روی نام مارکو رویس کشید. این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره دورتموندی، در سالروز تولد 27 سالگی اش، خبر حذف خود را دریافت کرد. این نشریه در ادامه گزارش خود علت اصلی کنارگذاشتن این بازیکن توانمند را آسیب دیدگی عنوان کرد.

حمایت بازیکنان آلمان از رویس

اعضای تیم ملی فوتبال آلمان از مارکو رویس بعد از حذف از تیم کشورشان حمایت کردند و او را دلداری دادند. روز سه شنبه، مهم ترین خبری که از اردوی تیم ملی آلمان در اردوی اسکونا سوئیس شنیده شد، خط خوردن چهار بازیکن از جمع نفرات حاضر بود. در این میان حذف مارکو رویس در وهله نخست باعث حیرت و تعجب شد.

بعد از انتشار این خبر، بازیکنان تیم ژرمن ها به حمایت از ستاره دورتموندی پرداختند و سعی کردند او را دلداری دهند. آنها موضوع تولد رویس را بهانه کردند و تولدش را به او تبریک گفتند و اعلام کردند در کنار او هستند. شواین اشتایگر، سامی خدیرا، ماریو گوتسه و چند بازیکن دیگر در صفحه های خود پیام هایی برای رویس نوشتند.