آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۷
ورزش - جهان
۱۳

فوتبال اروپا

شکایت آدیداس از مادرید به خاطر رفتار رونالدو

شرکت آدیداس به خاطر رفتار مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از این باشگاه شکایت کرد. حرکت رونالدو در شب فینال، مدیران آدیداس را بشدت عصبانی کرده است.

رونالدو از تنگ بودن و عدم انعطاف پذیری پیراهن های تازه آدیداس دلخور است و وقتی به سمت هواداران پیش می رفت به تذکر چندین و چند باره سرپرست تیم فوتبال رئال مادرید توجه نکرد و پیراهن خود را از تن خارج کرد. آدیداس در تصاویر تاریخی قهرمانی رئال مادرید، تقریبا جایگاهی ندارد. راموس، په په، رونالدو، مارسلو و چند بازیکن دیگر پیراهن های خود را در آوردند و حتی تی شرت های مخصوص آدیداس را که در رختکن پیشنهاد شده بود، تن نکرده بودند.

آنچلوتی:کار پپ را در مونیخ کامل می کنم

سرمربی ایتالیایی آینده بایرن مونیخ قصد دارد مسیری که پپ گواردیولاهمراه باواریایی ها طی کرد، ادامه دهد. کارلو آنچلوتی که از ابتدای تابستان به مونیخ می آید و سکان هدایت باواریایی ها را در دست می گیرد، در مصاحبه ای نقطه نظرش را در مورد سرخ پوشان بیان کرد. او به اشپورت بیلد گفت: قصد تغییرات اساسی را در مونیخ ندارم، بلکه ادامه دهنده راه مربی کاتالانی خواهم بود. پپ در مونیخ کاری فوق العاده انجام داد. قصدم این نیست که تغییر زیادی انجام دهم، بلکه کارش را کامل می کنم.

ناواس در هلند جراحی می شود

دروازه بان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا هفته آینده زانوی خود را به تیغ جراحان در هلند می سپارد. کیلور ناواس، دروازه بان کاستاریکایی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا هفته آینده در خاک هلند زیر تیغ جراحان می رود و امیدوار است در اولین فرصت برای آب درمانی و طی شدن مراحل فیزیوتراپی به مادرید بازگردد. ناواس تیم ملی کشورش را در کوپاآمه ریکا تنها گذاشته و نمی تواند در این تورنمنت بزرگ حضور داشته باشد. این مصدومیت از جام جهانی 2014 برزیل به یادگار مانده و تا کنون ناواس درد ناشی از زانو را تحمل کرده است.