آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۷
ورزش - جهان
۱۳

کوتاه از فوتبال

پادوانی جانشین عمران زاده در استقلال؟

حنیف عمران زاده، مدافع استقلال فصل خوبی را با این تیم سپری نکرد و در فهرست خروج این باشگاه قرار دارد.

توسعه مناسباتی فوتبالی ایران و کره جنوبی

توسعه مناسبات فوتبالی ایران و کره جنوبی در دستور کار روسای فدراسیون های دو کشور قرار گرفت.

مهدی تاج که با دعوت رئیس فدراسیون کره جنوبی به اتریش سفر کرده بود، در این خصوص گفت: رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی از آسیا کاندیدای عضویت در هیات رئیسه فیفا شده و به منظور تشریح برنامه ها و اهداف خود برای کاندیداتوری در این پست و مذاکرات بیشتر بسیاری از کشورها را برای حمایت بیشتر دعوت کرد. نشست 3 ساعته خوبی را برگزار کردیم و انتظارات فوتبال ایران را از کاندیدای هیات رئیسه فیفا اعلام و قرار بر این شد که در آینده ای نزدیک رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی به همراه رئیس سازمان لیگ فوتبال این کشور به منظور افزایش مناسبات و ارتباط میان دو کشور به ایران بیایند.

وی افزود: از آنجایی که فوتسال ایران در زمره کشورهای طراز اول جهان و نخست آسیا است، رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی درخواست افزایش ارتباطات دو کشور در این زمینه را خواستار شد و درخواست کرد فدراسیون فوتبال ایران مربیان خوب خود را برای هدایت تیم ملی فوتسال کره جنوبی به این کشور معرفی کند.

از دیگر خواسته طرفین این بود که بتوانیم از امکانات فوتبال دو کشور بیشتر استفاده کنیم. در این راستا مقرر شد چنانچه تیم های ملی کره جنوبی در غرب آسیا دیدار دارند برای برگزاری اردوهای آماده سازی و دیدارهای تدارکاتی به ایران بیایند و در صورت داشتن مسابقه رسمی برای تیم های ملی ایران در شرق آسیا بتوانیم از امکانات و دیدارهای تدارکاتی با تیم های ملی فوتبال این کشور استفاده کنیم.