آرشیو پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۵۵۷
جامعه
۲۱

حق با شماست

درد دل کارمند سابق تک سرپرست

اطهری از میانه: دستمزد کارگران 15درصد افزایش داشته درحالی که تمامی اجناس بازار بیش از این افزایش قیمت داشته است و اخیرا نیز زمزمه هایی از افزایش قیمت حامل های انرژی شنیده می شود. چرا هیچ مسئولی به این بی عدالتی ها رسیدگی نمی کند؟

خانم سرایی: کارمند ارشد وزارت بهداشت بودم و بعد از چند سال خدمت به علت فشار بعضی از افراد از این وزارتخانه کنار گذاشته شدم، بعد از یک سال هنوز به دلایلی چون واریز مبلغ سنوات به صندوق دولت و فقط پرداخت نیمی از مبلغی که باید پرداخت می شد موفق به دریافت حق و حقوقم نشده ام که این امر باعث مشکلاتی در زندگی من که تک سرپرست نیز هستم، شده است.

حسین زاده از اردبیل: از سال 92 آموزش و پرورش کمک هزینه ازدواج به فرهنگیان را قطع کرده است. چرا؟

رضوانیان از بابل: موسسه ثامن الحجج هنوز پول های بالاتر از 35 میلیون تومان را به سپرده گذارانش پرداخت نکرده است و وقتی هم که به بانک مرکزی مراجعه می کنیم هیچ پاسخی دریافت نمی کنیم. چرا مسئولان رسیدگی نمی کنند؟

حسین محلی: در خیابان 64 غربی یوسف آباد پلی به نام ایران شناسی وجود دارد که تا هفته پیش پارکینگ آمبولانس ها بود. با اعتراض زیاد به شهرداری، این منطقه پاکسازی شد ولی دوبار شهرداری با برداشتن بلوک های بتونی این محل را به پارکینگ آمبولانس ها تبدیل کرده که باعث آزار و اذیت ساکنان محل شده است.

توکلی از قائمشهر: سه راه الغدیر در کمربندی بابل– قائمشهر که به تازگی افتتاح شده از آسفالت نامرغوبی برخوردار است و هر روز شاهد تصادف در این مکان هستیم.