آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۹
ورزشی
۷

پاداش 50 میلیونی رکابزنان برای پنجاهم شدن در المپیک!

فدراسیون دوچرخه سواری برای کسب نتیجه در المپیک پاداش تعیین کرد و رکابزنان نیز خواستار گرفتن تست دوپینگ در تمام مراحل اردو شدند.

مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری جلسه ای را با حضور غلامرضا نوروزی و هفت رکابزن دعوت شده به اردوی المپیک برگزار کردند. در این جلسه دکتر نوروزی اعلام کرد: فدراسیون پزشکی ورزشی از همه لحاظ به رکابزنان کمک خواهد کرد و آنها نیز باید مراقب همه چیز باشند تا مانند دوره های قبلی المپیک مشکلی برایشان پیش نیاید. از میان رکابزنان نیز مهدی سهرابی در مورد نحوه برگزاری انتخابی ها صحبت کرد که رئیس فدراسیون پاسخ داد تا آخرین لحظه نمی توان سه نفر را به طور قطعی مشخص کرد.

میرصمد پورسیدی نیز خواستار این شد در تمام اردوها تست دوپینگ گرفته شود و سایر رکابزنان نیز با این موضوع موافقت کردند. در پایان نیز قرار شد رکابزنان از اول تا پانزدهم تیر اردوی داخلی در یکی از شهرهای تبریز، زنجان یا پیست دیزین داشته باشند. در خلال این اردوی داخلی نیز برای گرفتن ویزای ایتالیا اقدام می شود و در صورت صادر شدن ویزا، رکابزنان به اردوی ایتالیا خواهند رفت.

از دیگر نکات جلسه درنظر گرفتن پاداش برای رکابزنان بود به طوری که اگر رکابزنی در استقامت جاده المپیک پنجاهم شود، پنجاه میلیون تومان پاداش می گیرد و به ازای هر رتبه ای که بهتر از پنجاهم المپیک کسب کند، یک میلیون تومان به میزان پاداش او افزوده خواهد شد. در بخش تایم تریل نیز اگر رکابزنی بیست و پنجم المپیک شود 40 میلیون تومان پاداش می گیرد و به ازای هر رده ای که بهتر از بیست و پنجم المپیک قرار گیرد به پاداش او یک میلیون تومان اضافه خواهد شد.