آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۹
ورزشی
۷

ادامه تمرینات فیزیوتراپی 2 وزنه بردار فوق سنگین

دو وزنه بردار فوق سنگین ایران در اردوی گیلان زیر نظر هیئت پزشکی و ورزشی این استان تمرینات فیزیوتراپی خود را انجام می دهند.

تیم ملی وزنه برداری به مدت چهار هفته در کلاچای گیلان اردوی آمادگی برپا کرده است.در حال حاضر بهداد سلیمی، بهادر مولایی، ایوب موسوی، علی هاشمی، محمدرضا براری در این اردو هستند. سهراب مرادی نیزبامداد چهارشنبه از کلمبیا به تهران برمی گردد و بلافاصله به جمع اردونشینان ملحق خواهد شد. بهداد سلیمی و بهادر مولایی قبل از اینکه به گیلان بروند تمرینات فیزیوتراپی را انجام می دادند و همچنان هم باید تمرینات فیزیوتراپی خود را داشته باشند.

حسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه شرایط انجام فیزیوتراپی برای این دو وزنه بردار دراردوی گیلان فراهم است یا خیر، گفت: از طریق فدراسیون پزشکی مکاتباتی را با هیئت پزشکی و ورزش استان گیلان انجام دادیم تا فیزیوتراپ و تیم پزشکی آنها وزنه برداران را تحت نظر داشته باشند. او در مورد اینکه مصدومیت بهادر مولایی چقدر جدی است: بیان کرد: مصدومیت او خیلی حاد نیست. در حال حاضر تمرینات خود را انجام می دهد. مقامی با اشاره به این که رستمی در تهران تمرین می کند، گفت: او بعد از اینکه رکورد جهان را شکست با انگیزه مضاعف و به صورت جدی تمرین می کند و می خواهد مدال طلای المپیک را بگیرد.