آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۳۹
اقتصادی
۶

خبر

ذخیره سازی 70 هزار تنی مرغ و گوشت در استان ها

در شرایطی که بیش از یک هفته از ماه رمضان می گذرد نوسان چندی در بازار گوشت قرمز و گوشت مرغ به وجود نیامده و به گفته مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام حدود 70 هزار تن از این محصولات پروتئینی در استان های مختلف کشور ذخیره سازی شده و آماده عرضه است. علیرضا ولی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون ذخایر انبارهای کشور کافی است و هیچ مشکلی در زمینه تنظیم بازار پروتئینی وجود ندارد.

هشدار به خریداران خودروهای وارداتی

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تمامی هموطنان درخواست کرد که به هنگام خرید خودرو های وارداتی از داشتن گارانتی و وارانتی آن اطمینان حاصل کنند. به گزارش ایسنا، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در هشداری به خریداران خودرو های وارداتی اعلام کرد که به منظور پیشگیری از بروز شائبه های بعدی در اصالت خودرو، در هنگام خرید از واردکنندگان فاقد نمایندگی رسمی حتما از شرایط خدمات پس از فروش و نیز وجود کارت گارانتی خودرو آگاهی و اطمینان حاصل کنند.

ارج در حاشیه تهران ادامه فعالیت می دهد

یک مقام آگاه گفت: زمین کارخانه ارج که در 5 کیلومتری جاده مخصوص قرار گرفته است به فروش می رسد و پس از آن مجموعه ارج در حاشیه تهران استقرار پیدا می کند. این مقام آگاه ادامه داد:کارخانه ارج تعطیل نخواهد شد و اکنون که فعالیت آنها متوقف شده به دلیل نوسازی ماشین آلات و همکاری در قالب جوینت ونچر با شرکت های خارجی است. وی افزود: برخی از شرکت های خارجی برای احیای این کارخانه اعلام آمادگی کردند. بدین جهت با توافق نهایی تولید لوازم خانگی در مجموعه ارج آغاز خواهد شد.