آرشیو پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۶۹
اخبار کشور
۱۰

حبیبی در مراسم سالگرد شهدای موتلفه: حزب موتلفه اطاعت از ولی فقیه را به عنوان اساسی ترین اصل خود حفظ خواهد کرد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه یکی از خصوصیات بارز حزب موتلفه اسلامی ثبات قدم آن است تاکید کرد: این مسئله به این دلیل است که آنچه مدنظر سران موتلفه بوده است اطاعت از مرجع ولی فقیه به عنوان اعتقادات اساسی خود است.

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بزرگداشت پنجاه و یکمین سالگرد طلایه داران آفتاب که در مکان تیرباران شهدای 26 خرداد برگزار شد افزود: حزب موتلفه اسلامی تنها حزبی است که با دستور و تصمیم مستقیم امام در منزل ایشان شکل گرفت. وی با اشاره به لایحه کاپیتولاسیون و اعطای حق توحش به آمریکائیان حاضر در ایران در دوران ستمشاهی اظهار داشت: انقلابی بودن اگر در چارچوب تدین شکل بگیرد معنا دارد و از این رو این اقدام شهدای موتلفه و ترور حسنعلی منصور پس از جلسه ای 18 ساعته انجام شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: همچنین چون امام خمینی در تبعید بودند از آیت الله میلانی برای انجام این عمل حکم شرعی گرفته شد و بعد از آن حزب موتلفه اسلامی دست به اسلحه برد.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه حزب موتلفه اسلامی یکی از خصوصیات باارزش ثبات قدم آن است اظهار داشت: این مسئله مورد تشویق همه است که موتلفه 53 سال است که یک مسیر را ادامه می دهد و دلیل آن متقن بودن پایه های فکری این حزب است.

حبیبی در پایان با تاکید بر اینکه رنگ در حزب موتلفه دینی است و لاغیر خاطرنشان کرد: آنچه مدنظر سران موتلفه اسلامی است این است که دین و اطاعت از مرجع و ولی فقیه را به عنوان اعتقادات اساسی خود حفظ کند و در راه شهدا ثبات قدم داشته باشد.