آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۲
اخبار کشور
۲

بیانیه 237 نماینده مجلس دهم در دفاع از بیانات رهبر انقلاب

237 نماینده مجلس در بیانیه ای ضمن حمایت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان نظام تاکید کردند در صورت بدعهدی و پیمان شکنی طرف مقابل، درسی فراموش نشدنی به پیمان شکنان می دهیم و استکبار را از نقض پیمانش پشیمان خواهیم کرد.

237 نماینده مجلس در حمایت از بیانات رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام بیانیه ای صادر کردند.

در بخشی از این بیانیه با حمایت قاطع از سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام و سران قوا آمده است: کارگزاران با شناخت ظرفیت های عظیم کشور برنامه ریزی و اولویت بندی برای حل مشکل اساسی رکود و بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی را شتاب بخشند و موجب مصونیت و اقتدار بیشتر ملت و کشور شوند.

در این بیانیه تصریح شده است: توجه به صنایع کوچک و متوسط، حمایت از شرکت های دانش بنیان، جلوگیری از واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند و یا مورد نیاز کشور نیستند، تبدیل تجهیزات فرسوده صنایع، توجه به بخش کشاورزی و تمرکز بر سرمایه گذاری برای تولید و صادرات فرآورده های نفتی به جای خام فروشی که می تواند باعث تحرک اقتصادی و ایجاد اشتغال شود، باید مورد توجه جدی دولت و مسئولان قرار گیرد.

نمایندگان در ادامه با سپاس از مذاکره کنندگان کشورمان تاکید کردند: ما براساس دستور صریح قرآن کریم مبنی بر وفای به عهد و پیمان تا زمانی که طرف مقابل بر تعهداتش پایبند باشد بر عهدمان و برجام پایبند خواهیم بود و در صورت بدعهدی و پیمان شکنی طرف مقابل درسی فراموش نشدنی به پیمان شکنان می دهیم و استکبار را از نقض پیمانش پشیمان خواهیم کرد.

امضاکنندگان این بیانیه افزودند: صنعت راهبردی هسته ای باید حفظ و توسعه یابد و قابلیت های این صنعت و نیروی انسانی توانای آن و امکان رسیدن آن به وضعیت قبلی همواره باید مورد مراقبت و توجه قرار گیرد.

نمایندگان همچنین تاکید کردند: ما در برابر رفتار جنایت آمیز و همراه با عناد استکبار جهانی که موجودیت جمهوری اسلامی ایران بزرگ را نشانه گرفته است، باید براساس فرمان صریح قرآن کریم قدرت ایمانی، اقتصادی، دفاعی، علمی، سیاسی و جمعیتی خود را افزایش دهیم و با تمام نقشه های شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی مقابله کنیم.