آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۲
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

اظهارات یک مجری کلاهبردار؛ جمهوری اسلامی علیه ما توطئه می کند

به قرار اطلاع باز هم سر و کار یکی دیگر از صاحبان و مجریان تلویزیون های ماهواره ای ضدانقلاب با قوه قضائیه آمریکا افتاده است.

ماجرا از آنجا آغاز می شود که «پیرمرد و پیرزنی با این شبکه- که هنوز تقویم شاهنشاهی چاپ می کند- تماس می گیرند و صاحب و مجری شبکه که با عنوان «آرین وطن خواه» برنامه اجرا می کند، ضمن گفت وگو با این زوج درمی یابد که آنها در منزلشان اشیاء عتیقه گران بهایی دارند.

در این حال جناب «وطن خواه» خیلی زرنگ که به دلیل کلاهبرداری چندین پرونده جعل و کلاهبرداری و مقدار زیادی بدهکاری دارد، درنگ را جایز نمی داند و به منزل پیرمرد و پیرزن می رود و پس از ارزیابی کلیه اشیاء به نام دلالی چندشئی عتیقه بسیار گران را از منزل آنها می برد تا برایشان بفروشد.

چندی بعد هنگامی که فرزندان این زوج به خانه پدر و مادرشان مراجعه می کنند و در جریان این کلاهبرداری قرار می گیرند، ابتدا به شبکه تلفن می زنند و از مجری نامحترم می خواهند تا بدون جنجال اشیا آنها را بازگرداند اما «آرین وطن خواه» مدعی می شود که پدر و مادر شما این اشیاء را به عنوان کمک به شبکه اهدا کرده اند، فرزندان این زوج هنگامی که می بینند اشیاء عتیقه به فروش رفته است، با وکیل و به دادگاه مراجعه می کنند و دادگاه در نهایت به دلیل کلاهبرداری های مشابه صاحب این شبکه وی را به پرداخت 170 هزار دلار محکوم می کند. آرین خان هم که با وثیقه آزاد شده در شبکه اش ادعا می کند ما به دلیل توطئه های جمهوری اسلامی با مشکل روبرو شدیم و از بینندگان مثل همیشه طلب دلار می کند در این میان «هاله نظری» بازیگر برهنه پیشه فیلمهای آبگوشتی رژیم شاه نیز وارد معرکه می شود تا معلوم شود در این کلاهبرداری های زنجیره ای دست وی هم به نوعی در کار است.