آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۲
اخبار کشور
۳

رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد

اجرای طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی در مناطق محروم

رئیس بنیاد مستضعفان کشور از اجرای طرح های اشتغالزایی و کارآفرینی در مناطق محروم خبر داد و گفت: 200 میلیارد ریال وام اشتغالزایی برای مناطق محروم استان زنجان در نظر گرفته شده است.

محمد سعیدی کیا در مراسم تحویل 300 سند از اراضی مسکونی بنیاد مستضعفان به خانواده های محروم منطقه شناط در شهرستان ابهر، با اشاره به ارزش اراضی واگذار شده به خانواده های محروم، گفت: ارزش مجموع این زمین ها بیش از 65 میلیارد ریال است که کمابیش به طور رایگان به اهالی این منطقه واگذار شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: زمین هایی که در استان زنجان، شرایطی مشابه زمین های منطقه شناط ابهر دارند، واگذار می شوند.

وی با اشاره به اینکه در مناطق محروم برای رفع کامل فقر و محرومیت نیاز به ایجاد اشتغال پایدار است، ابراز کرد: به این منظور بنیاد مستضعفان به کارآفرینانی که طرح های اشتغالزایی در مناطق محروم دارند تسهیلات ارائه می دهد. سعیدی کیا خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان برای استان زنجان در زمینه طرح های کارآفرینی در مناطق محروم 200 میلیارد ریال تسهیلات پیش بینی کرده است که به همین حد محدود نمی شود و در صورت جذب آن تسهیلات بیشتری اعطا می شود. وی تاکید کرد: تسهیلات پیش بینی شده برای اشتغالزایی است چرا که این موضوع اهمیت بسیاری در رفع فقر در نقاط محروم دارد. در این مراسم که با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان زنجان، فرماندار و امام جمعه ابهر و فرماندار و امام جمعه خرمدره و جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد سندهای 14 خانواده به صورت نمادین به آنها اعطا شد.