آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۲
اخبار کشور
۱۰

اخبار کوتاه

عارف حتی رئیس کمیسیون آموزش هم نشد

سعید یاری عضو جبهه اصلاح طلبان در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به نتایج انتخابات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برآورد اینکه اصلاح طلبان اکثریت کرسی های مجلس دهم را دارند غلط و اشتباه بود. وی با بیان اینکه شاید ارتش امید در مجلس رجال الغیب هستند، خاطر نشان کرد: اصلاح طلبان برای لیست بندی دچار اشتباه شدند و افرادی را در لیست قرار دادند که حتی برای ریاست کمیسیون آموزش نیز به عارف رای نمی دهند

علت انصراف لاریجانی از کمیسیون فرهنگی مجلس

اکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم با اشاره به انصراف علی لاریجانی رئیس مجلس از عضویت در کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: آقای لاریجانی ابتدا به عضویت کمیسیون فرهنگی مجلس درآمد اما با توجه به کسب نکردن حد نصاب لازم کمیسیون اصل 90، وی ترجیح داد برای ادامه فعالیت، کمیسیون اصل 90 را انتخاب کند. وی افزود: کمیسیون قطعی آقای لاریجانی در مجلس دهم، کمیسیون اصل 90 است.

سپاه در شبکه های اجتماعی کانال رسمی ندارد

به گزارش سپاه نیوز، در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر فعالیت کانال هایی در شبکه های اجتماعی با نام سپاه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای انتساب هرگونه کانال به سپاه را جعلی دانسته و تاکید کرد: سپاه در شبکه های اجتماعی کانال رسمی ندارد. همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است: اخبار و گزارش های رسمی مربوط به ماموریت ها، عملکرد و مواضع سپاه صرفا از طریق سایت سپاه نیوز به نشانی www.Sepahnews.com منتشر و در اختیار افکارعمومی و علاقمندان قرار می گیرد.

بازدید فرمانده کل ارتش از نحوه آموزش دانشجویان خارجی در دافوس

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش نحوه ارائه آموزش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید که همزمان با انجام آموزش تمرینات روی نقشه (آبخاکی) صورت گرفت، سرلشکر صالحی از کلاس های دانشجویان دوره های 26 و 10 حرفه ای بازدید کرد.

شهید چمران الگوی نمونه اقدام و عمل در عرصه های گوناگون است

سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت 31 خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران طی سخنانی از این شهید والامقام به عنوان الگوی نمونه و نام آور اقدام و عمل در عرصه های گوناگون برای نسل های امروز و فردای این مرز و بوم یاد کرد.