آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف 1500 کیلوگرم مواد مخدر ازکامیون حامل برنج

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک دستگاه کامیون حامل برنج پس از پلمب و عبور از گمرک میرجاوه از سوی ماموران آگاهی استان بازرسی و افزون بر یک تن و 520 کیلوگرم تریاک از داخل محموله کشف شد.

سرتیپ حسین رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این کامیون که از مرز میرجاوه به سمت زاهدان در حرکت بود از سوی ماموران تحت تعقیب قرار گرفت که پس از ورود به این شهر، راننده با رها کردن کامیون در یکی از خیابان های زاهدان متواری شد.

وی گفت: این کامیون رها شده به مقر آگاهی زاهدان منتقل و با حضور نماینده گمرک پلمب آن گشوده شد.

وی افزود: ماموران که به قاچاق برنج مظنون شده بودند این کامیون را با دقت بازرسی و یک هزار و 520 کیلوگرم تریاک که داخل گالن 20 لیتری جاسازی و بر روی آنها گریس مالیده شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: احتمال وجود مقادیر بیشتری مواد مخدر در این کامیون وجود دارد که ماموران در حال تخلیه محموله و بازرسی از داخل کامیون هستند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پیش از این نیز 2 محموله مواد مخدر از کامیون های عبوری از گمرک میرجاوه در سال گذشته و امسال کشف شده بود.

سردار رحیمی همچنین با اشاره به کشفیات 48 ساعت گذشته ماموران انتظامی در استان گفت: ماموران انتظامی در شهرستان های سراوان، ایرانشهر، زاهدان و زابل در 48 ساعت گذشته افزون بر یک تن و 300 کیلوگرم مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مجموع کشفیات یاد شده را 2 تن و 820 کیلوگرم ذکر کرد.