آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۷۳
حوادث - اخبار کشور
۱۱

زن ناشناس به عنوان همراه نوزاد را از بیمارستان ربود

سارق نوزاد تازه متولد شده در چابهار با تلاش ماموران انتظامی، امنیتی و قضایی به همراه همدستانش در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار اظهار داشت: شامگاه 26 خرداد ماه زنی ناشناس پس از ربودن نوزاد تازه متولد شده در زایشگاه بیمارستان امام علی(ع) چابهار با همدستی چند مرد به وسیله خورو از محل متواری شدند.

وی گفت: پس از بررسی های لازم از طریق دوربین های مداربسته و نزدیکان مادر نوزاد مشخص شد این زن سارق با شگردهای خاصی با همراهان بیمار ارتباط دوستی برقرار کرده و پس از حدود هشت ساعت گفت وگو با آنان در فرصتی مناسب آبمیوه های آغشته به داروی خواب آور را به آنان خورانده است.

وی ادامه داد: وقتی زن بیمار قرار بود مرخص شود، پرستار از همراهان بیمار خواست تا نوزاد را تحویل بگیرند که در همین حال زن سارق خود را به عنوان همراه بیمار معرفی کرده و پس از تحویل نوزاد از ساختمان بیمارستان خارج و با خودرویی که از قبل منتظر وی بوده از محل متواری شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: پلاک خودروی یاد شده از طریق دوربین های مداربسته شناسایی و با هماهنگی و دستور دادستانی و نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی محل اسکان سارق شناسایی و در کمتر از 24 ساعت همراه نوزاد و همدستانش دستگیر شدند.