آرشیو شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۵، شماره ۶۲۵۱
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

تعطیلی یک هفته ای خانه هنرمندان ایران

تمامی واحد های خانه هنرمندان ایران به استثنای تماشاخانه استاد انتظامی از 12 تا 18 تیرماه سال جاری به دلیل برخی از تعمیرات داخلی در بخش های مختلف و تعطیلات تابستانی تعطیل است.

عیادت از چکناواریان در «چهارشنبه های هنر»

بازدید از ساختمان هنر، عیادت از لوریس چکناواریان - موسیقیدان -، دیدار با هیات مدیره انجمن کوتاه قامتان بلندهمت و دیدار با محسن راستانی - عکاس - جزو برنامه های این هفته چهارشنبه های هنر بودند.

تشییع پیکر زنده یاد «پیغان»

پیکر «حسن پیغان»، خواننده هرمزگانی که بر اثر ایست قلبی درگذشت، بعد از ظهر جمعه 11 تیر ماه از برابر تالار آوینی شهر بندرعباس تشییع و در قطعه مفاخر و هنرمندان هرمزگان به خاک سپرده شد.

آخرین وضعیت نیکجومند بازیگر سینما و تلویزیون

یکی از پرستاران بیمارستان خاتم الانبیا(ص) درباره آخرین وضعیت «ملیحه نیکجومند» بازیگر سینما و تلویزیون گفت: او در مقابل صدا واکنش دارد و چشمانش را باز می کند؛ اما قادر به صحبت کردن نیست.

دومین نشست آموزشی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

دومین نشست کمیته آموزش انجمن طراحان گرافیک تحت عنوان «چالش های صنفی ما» دوشنبه 28 تیرماه از ساعت 18 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان برگزارخواهد شد. در این نشست بهرام کلهرنیا درباره «تعرفه قیمت» و لیلامشتاقی درباب شیوه تدوین و عقد قراردادها بین طراح گرافیک و سفارش دهنده سخنرانی خواهند کرد. علاقه مندان تا پایان وقت اداری چهارشنبه 23 تیرماه فرصت دارند درخواست خود را به نشانی info@graphiciran.com ارسال کنند.

حضور «خانم» در دو جشنواره ایتالیایی

نمایش «خانم» (La Signora) به نوشته و کارگردانی آرش عباسی در دو جشنواره ایتالیایی در شهرهای بلونیا و پیزا به صحنه می رود.

عیادت سفیر ایران از استاد بنام زبان و ادبیات فارسی

«محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران درلبنان عصر پنجشنبه ازدکتر«سید احمد لواسانی» استاد بنام زبان و ادبیات فارسی در بیمارستان رسول اعظم(ص) در ضاحیه جنوبی بیروت، عیادت کرد.