آرشیو یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۲
اخبار کشور
۱۰

مدیرعامل سابق بانک صادرات: داوطلبانه استعفا کردم /عزل مطرح نشده است

مدیرعامل سابق بانک صادرات اعلام کرد: همانگونه که در متن استعفای اینجانب آمده این استعفا کاملاداوطلبانه بوده و هیچگونه موضوع عزل در خصوص اینجانب مطرح نشده است، همچنین ارقام اعلام شده در خصوص حقوق و مزایای دریافتی اینجانب صحت ندارد.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی بانک صادرات با ارسال جوابیه ای اعلام کرد: در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر عزل مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل دریافت حقوق نامتعارف بدینوسیله تکذیبیه مدیرعامل بانک پیرامون متن این خبرها برای بهره برداری لازم ایفاد می گردد.

خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به درج و انتشار جوابیه ذیل طبق قانون مطبوعات در راستای اطلاع رسانی صحیح و تنویر افکار عمومی اقدام فرمایند.

«همان گونه که در متن استعفای اینجانب آمده این استعفا کاملاداوطلبانه بوده و هیچ گونه موضوع عزل در خصوص اینجانب مطرح نشده است، همچنین در استعفای داوطلبانه اینجانب کاملامشخص است که طرح شکایت به هیچ یک از نهادهای داخلی یا بین المللی موضوعیت نداشته چرا که بانک جهانی محل طرح دعوا و شکایت نیست و طراحان چنین مباحثی حتی به این موضوع توجه نکرده اند. همچنین ارقام اعلام شده در خصوص حقوق و مزایای دریافتی اینجانب صحت ندارد و براساس مصوبات قانونی مجمع و ضوابط و مقررات بانک پرداخت شده است.

اینجانب همواره خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این ملت دانسته و امیدوارم در هر مقطع از زمان به اقتضای هر آنچه به افزایش رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک می نماید و در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام وظیفه نمایم».