آرشیو یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

دستگیری راهزنان مسلح استان اصفهان

اعضای باندی که با تیراندازی به سمت خودروها در برخی محورهای ارتباطی استان اصفهان اقدام به سرقت مسلحانه و گروگانگیری می کردند توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

اصفهان- خبرنگار کیهان: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و راهزنی در محورهای شرقی و شمال استان اصفهان، تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان اردستان و مرکز استان در این زمینه آغاز شد. سرهنگ ستار خسروی افزود: پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سه نفر از اعضای این باند در محل اختفایشان در یکی از شهرستان های اطراف شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها دو قبضه سلاح شکاری از نوع وینچستر، مهمات، قمه و قداره، کشف و دو دستگاه خودرویی که از آنها جهت سرقت های مسلحانه استفاده می کردند توقیف شد.

وی اضافه کرد: سارقان با تردد در محورهای مواصلاتی به خودروهای عبوری حمله ور شده و با تیراندازی به سمت خودروها آنها را متوقف و کلیه دارائی های موجود نزد سرنشینان خودروها را سرقت کرده و متواری می شدند که در یکی از این اقدامات سه نفر از رانندگان خودروها را به شدت زخمی کرده بودند.

سرهنگ خسروی بیان کرد: اقدامات متهمان مصداق بارز راهزنی توام با رعب و وحشت برای سرنشینان خودروها بود.

وی با بیان اینکه اعضای این باند تاکنون به یک میلیارد ریال سرقت وجوه نقد به این طریق اعتراف کرده اند، گفت متهمان دستگیر شده سابقه دار و مرتکب تکرار جرم هستند که با هماهنگی قضایی تحقیقات جهت کشف ابعاد وسیع و گسترده جرائم این افراد در حال انجام است.