آرشیو دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵، شماره ۲۱۳۸۳
اخبار کشور
۳
اخبار ادبی و هنری

مستند «بازی» درباره تحریم های آمریکا علیه ایران رونمایی می شود

فیلم مستند «بازی» به کارگردانی مهدی نقویان و با موضوع تحریم های آمریکا علیه ایران، امروز دوشنبه 14 تیر در حوزه هنری رونمایی می شود.

نقویان درباره مستند «بازی» اظهار کرد: داستان این مستند درباره تحریم های آمریکا علیه ایران است. شروع فصل های مختلف مستند، با صحنه هایی از بازی ایران و آمریکا همراه است. این مستند در فصل های مختلف، به دولت هایی که بر سر کار آمدند و مواجهه شان با تحریم ها اشاره دارد.

وی همچنین گفت: در تولید این مستند به دنبال نتیجه گیری متفاوتی نبوده ایم و نظر تمام کسانی که در جبهه انقلاب فرهنگی هستند یکی است و معتقدند که تحریم های آمریکا علیه ایران ظالمانه بوده است. اما از آنجا که روایت چنین مبحثی ممکن است برای مخاطب عام خسته کننده باشد، برای آنکه فیلم دچار رکود نشود، سعی کرده ام از اتفاق های متنوع، همچون فوتبال، استفاده کنم تا مخاطب جذب روایت شود. وی درباره آخرین فعالیت هایش نیز گفت: بیش از یک سال است که در حال تحقیق و پژوهش، پیرامون مستندی درباره پهلوی دوم هستم و قرار است این مستند نیز به سفارش مرکز مستند سوره حوزه هنری در چند قسمت تولید شود. مستند پهلوی اول نیز توسط مهدی فارسی کارگردانی می شود.

مراسم رونمایی از مستند «بازی»، ساعت 17 دوشنبه 14 تیرماه با حضور کارگردان و عوامل سازنده این مستند و با نمایش این اثر برای حضار، در تالار اوستای حوزه هنری برگزار می شود.