آرشیو پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۵، شماره ۳۵۷۴
اقتصاد
۴

ویژه

تسهیلات ویژه به مشتریان بیمه های عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه دی

مدیریت عمر انفرادی شرکت بیمه دی اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد با همکاری کلیه مدیران فنی به مشتریان بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود، در سایر رشته های بیمه ای تسهیلات ویژه به شرح ذیل ارایه کند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، گفتنی است، مشتریان حایز شرایط دریافت این تسهیلات مشتریانی هستند که از بیمه نامه های با روش پرداخت سالانه و شش ماهه و به ترتیب با حق بیمه های حداقل 5 و 6 میلیون ریال برخوردارند. - 25 درصد تخفیف در خرید بیمه نامه بدنه خودرو برای شخص بیمه گزار یا بیمه شده- 10 درصد تخفیف در خرید بیمه نامه حوادث انفرادی برای شخص بیمه گزار یا بیمه شده- حداکثر 50 درصد تخفیف در خرید بیمه نامه آتش سوزی مسکونی و تجاری برای شخص بیمه گزار یا بیمه شده- 15 درصد تخفیف در خرید انواع بیمه نامه مسوولیت (به استثنای بیمه مسوولیت ساختمانی) برای شخص بیمه گزار یا بیمه شده

راه اندازی 2000 دستگاه پایانه بانکی غیرنقد بانک ملت

بانک ملت براساس برنامه ریزی های انجام شده، دو هزار دستگاه پایانه بانکی غیرنقد در سراسر کشور نصب و راه اندازی کرد. براساس این گزارش، روندهای کلان در جهان و به تبع آن کشورمان، به سوی ایجاد سهولت بیشتر در ارایه خدمات و تحقق «خدمات در دسترس» پیش رفته است و در همین راستا، استفاده از فناوری های نوین و پیشرو، همواره در دستور کار بانک ها به عنوان سازمان های فناوری محور بوده است.

تعداد کارت های الکترونیک صادره بانک ملت از 57 میلیون فقره گذشت

تعداد کارت های الکترونیک صادره از سوی بانک ملت تا پایان خردادماه امسال از 57 میلیون فقره گذشت. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، این بانک با هدف ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک و توسعه پرداخت های غیرحضوری، تا پایان بهار امسال، 57 میلیون و 175 هزار و 530 فقره انواع کارت های الکترونیک برای مشتریان در سراسر کشور صادره کرده است.