آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
سیاسی
۲

دولت روحانی ژنرال جسور کم دارد

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با تاکید بر این که دولت روحانی، ژنرال جسور کم دارد، اظهار کرد: دولت یازدهم، فهم، خرد و احتیاطاتش مدبرانه است، اما یک چیزی کم دارد و آن این که وقتی از نظر علمی به نتیجه می رسد شجاعت عمل ندارد.

محمدرضا باهنر در گفت وگو با جام جم آنلاین تاکید کرد: اگر روحانی ظرف هشت ماه آینده چند کار چشمگیر برای راه افتادن اقتصاد کشور نتواند انجام دهد به مشکل برمی خورد.

وی با بیان این که جبهه پیروان خط امام و رهبری با شرایطی ممکن است در انتخابات آتی ریاست جمهوری از نامزدی حسن روحانی حمایت کند، یکی از این شرایط را چاره اندیشی برای معضل بیکاری دانست و گفت: برای آقای روحانی شرط سیاسی ندارم اما باید چند کار مهم انجام دهد و اگر اینها راه نیفتد آقای روحانی، برای کسب آرای مردم مشکل خواهد داشت.

باهنر همچنین درباره نامزد نشدنش در انتخابات مجلس دهم و انتشار شایعاتی مبنی بر این که قصد دارد برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود، تصریح کرد: اصلاقصد نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری را ندارم.

وی افزود: آنچه درباره حضور نیافتنم در انتخابات مجلس واقعیت دارد، این بود که فکر کردم حضورم در مجلس کافی است و نوآوری، انگیزه، تلاش و کار آنچنانی در جهت کارهای معمول مجلس ندارم و بر این اساس تصمیم گرفتم ثبت نام نکنم.

باهنر در پاسخ به این پرسش که آیا احمدی نژاد برای انتخابات آتی نامزد خواهد شد، اظهار کرد: از خودش بپرسید، چند روز قبل در کنفرانسی از من سوال شد که درصورت نامزد شدن احمدی نژاد از وی حمایت خواهید کرد؟ بنده پاسخ دادم مگر قرار است نامزد شود؟!

وی درباره این که آیا پس از پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد با وی دیدار داشته است، گفت: اصلاوی را ندیده ام و فقط چند روز قبل در مجمع تشخیص مصلحت از دور با او سلام و علیک کردم.