آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
صفحه آخر
۲۰

یک عکس، یک متن

دوست زی زی گولو و پسرخاله در یک قاب

مانی نوری با بازی در مجموعه تابه تا (زی زی گولو) و نقش امیر به شهرت رسید و بعدها در فیلم سینمایی مربای شیرین بازی کرد. این بازیگر برای ادامه تحصیل چند سالی خارج از ایران بود و وقتی برگشت، در سریالی به کارگردانی حسین سهیلی زاده مقابل دوربین رفت. دیروز عکسی از او در کنار مرضیه برومند و حمید جبلی (صداپیشه عروسک های پسرخاله و کلاه قرمزی) منتشر شد. جبلی و برومند مدتی در تلویزیون و سینما کاری نداشته اند.

مجسمه عجیب!

یکی از بناهای عجیب و ناشناخته دنیا مجسمه بزرگ بودای «لیشان» است. این مجسمه 71 متری بزرگ ترین مجسمه بودا در جهان است و در شهر لیشان چین قرار دارد.

مترو در انتظار واگن های پیشرفته

واگن های جدید متروی نیویورک به Wifi، پورت USB و دیگر تجهیزات دیجیتالی مجهز خواهند بود.

فیل شخم زن

سال 1910 در بلغارستان از فیل برای شخم زدن زمین استفاده می کردند.

دفن نهنگ رنگین کمان

مقام های کالیفرنیا بالاخره موفق شدند لاشه یک وال 22 تنی را که حدود سه هفته پیش در سواحل جنوب این ایالت تلف شده بود، دفن کنند.

به گزارش فرارو، این نهنگ گوژپشت برای ساکنان سواحل سن دیه گو غریبه نبود. ساکنان منطقه، نام او را والی گذاشته بودند و ویدئوهای مربوط به او پرطرفدار بود. لاشه والی که 30 ژوئن برای نخستین بار در آب های ساحل داک ویلر در جنوب کالیفرنیا مشاهده شده بود، روز دوشنبه به کمک لودر از آب بیرون کشیده شد.

تلاش ها برای بیرون کشیدن لاشه این وال ماده که 14 متر طول داشت و گمان می رود 15 ساله بوده در روزهای گذشته با مشکل روبه رو شده بود، چراکه امواج هر بار لاشه متعفن او را به نقطه ای دیگر منتقل می کرد. والی در میان ساکنان و بازدیدکنندگان از سواحل شهر سن دیه گو شهرت ویژه ای داشت. ویدئویی مربوط به او که روی اینترنت منتشر شده بود، بیش از یک میلیون بازدیدکننده داشت. در این ویدئو، والی با پاشیدن آب در هوا رنگین کمان می ساخت.