آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
ورزش
۱۸

جدایی 700میلیونی شهباززاده

سرانجام سجاد شهباززاده مهاجم ناراضی استقلال از این تیم جدا شد تا شاید راهی لیگ ترکیه شود.

شهباززاده که به دنبال جذب آرش افشین و کاوه رضایی جای خود را در استقلال تنگ شده دید، ساز جدایی کوک کرد تا پس از کش و قوس فراوان باشگاه راضی به جدایی او شود. باشگاه استقلال دیروز در این خصوص اعلام کرد: پس از جلسه صبح روز چهارشنبه که میان شهباززاده و بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال و پندار توفیقی برگزار شد، این بازیکن به صورت رسمی از استقلال جدا شد. باشگاه استقلال و بهرام افشارزاده اصرار بسیاری به ادامه همکاری با این بازیکن داشتند و در جلسات متعدد خواستار ادامه حضور او در استقلال بودند اما این بازیکن با توجه به اصراری که برای جدایی داشت سرانجام به صورت رسمی با استقلال قطع همکاری کرد.

براساس اعلام باشگاه استقلال شهباززاده برای جدایی از استقلال مبلغ 700 میلیون تومان طلب خود از این باشگاه را بخشید تا با گرفتن رضایت نامه راهی لیگ ترکیه شود.

به دنبال این موضوع علیرضا منصوریان سرمربی استقلال با بیان این که روی سجاد شهباززاده حساب ویژه ای برای این فصل باز کرده بود، گفت: دوست داشتم سجاد در استقلال می ماند تا فصل خوبی را کنار هم سپری می کردیم.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از مهر، علیرضا منصوریان درخصوص جدایی سجاد شهباززاده از این تیم، گفت: برای سجاد آرزوی موفقیت دارم. دوست داشتم این بازیکن در استقلال می ماند و روزهای خوبی را با یکدیگر سپری می کردیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: شهباززاده بازیکنی حرفه ای است و قطعا با وسواس کامل تیم جدیدش را انتخاب کرده و هم من و هواداران آرزوی موفقیت برای او داریم.