آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
ورزش
۱۸

پری یماف: از رقابت با مهاجمان پرسپولیس استقبال می کنم

مهاجم اوکراینی پرسپولیس با دفاع از عملکرد خودش گفت: زمانی که در متالیس بازی می کردم در 35 بازی 17 گل زدم که فکر نمی کنم آمار بدی برای یک مهاجم فوتبال باشد.

ولادیمیر پری یماف درخصوص حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس و همچنین رقابت با بازیکنانی مثل مهدی طارمی، علی علیپور و وحید امیری برای بازی در خط حمله پرسپولیس گفت: خوشحالم که بازیکنان با کیفیتی در پرسپولیس حضور دارند و این مساله به سود تیم، بازیکنان و هواداران خواهد بود چرا که همه بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی باید تلاش زیادی کنند. تیمی که بازیکنان با کیفیتی دارد حتما شرایط خوبی دارد، من به عنوان یک بازیکن از این مساله استقبال می کنم.

این مهاجم اوکراینی که با فارس صحبت می کرد، افزود: حضور در پرسپولیس یک صفحه جدید در زندگی من و الکسی خواهد بود، البته باید بگویم که ما بازیکنانی نبودیم که در لیگ های پایین بازی کرده باشیم بلکه همیشه در لیگ برتر کشورمان بازی کردیم و حتی سابقه بازی در لیگ اروپا را هم در کارنامه داریم؛ انتخاب پرسپولیس از سوی ما یک انتخاب دقیق بود چون این باشگاه افتخارات خوبی دارد و به هر حال فوتبال هم یک حادثه است که بازیکنان حرفه ای می توانند با انتخاب تیم های جدید و وارد شدن به چالش های تازه افتخاری به افتخارات خودشان بیافزایند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود در 9 فصل تنها 19 گل به ثمر رسانده و این یک رزومه ضعیف برای مهاجم به حساب می آید، گفت: این مساله صحت ندارد، من در تیم های خودم هم به عنوان مهاجم نوک بازی کردم و هم به عنوان بازیکن کناری به میدان رفتم. قطعا هرکجا که مربی صلاح بداند و از من استفاده کند موظف هستم که در آن پست بازی کنم. من در متالیس که بازی می کردم در 35 بازی 17 گل به ثمر رساندم که فکر نمی کنم آمار بدی باشد. من در بیشتر تیم هایم شماره 10 بودم اما باز هم تاکید می کنم که هرکجا مربی صلاح بداند آنجا بازی خواهم کرد حتی اگر برانکو بخواهد که من به عنوان مدافع به میدان بروم مطمئن باشید در این پست بازی می کنم، چرا که همیشه تابع سرمربی تیم خواهم بود.