آرشیو پنجشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۵، شماره ۴۵۹۵
ورزش
۱۸

آرش افشین: روزهای خوبی را برای استقلال رقم می زنیم

آرش افشین مهاجمی که قرار است امسال برای استقلالی ها به میدان برود درباره شرایطش در این تیم می گوید: «در استقلال شرایط بسیار خوبی دارم و از این شرایط راضی هستم. در تیم ملی امید و بزرگسالان با منصوریان کار کرده ام و از ایشان و تفکراتشان پیش از ورود به استقلال شناخت کافی داشتم. در گذشته نیز می توانستم به استقلال بیایم، اما شرایط برای حضور من در این تیم فراهم نبود و نشد که زودتر به استقلال بپیوندم.»

او که با سایت رسمی استقلال حرف زده است ضمن تشکر از هواداران این تیم می گوید: «هواداران استقلال در این مدت از من حمایت کردند و با تشویق های خود انگیزه و انرژی زیادی به تیم تزریق می کنند.»

او در پایان می گوید که استقلالی ها امسال همدل و یکرنگ هستند و می خواهند روزهای خوبی را برای هواداران رقم بزنند: «امسال در استقلال تیم بسیار خوب و یک دستی داریم. منصوریان و همکاران در کادر فنی نیز بسیار با دانش هستند و در تمرینات انگیزه بازیکنان را دوچندان می کنند. مطمئن هستم با کادر فنی و بازیکنان خوبی روزهای خوبی در انتظار استقلال است و امیدوارم هواداران با ادامه حمایت های خود به ما در مسیر موفقیتی که در آن قرار داریم کمک کنند.»