آرشیو سه‌شنبه ۵ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۲۱۴۰۰
اخبار کشور
۱۰

لاریجانی در دیدار با ورزشکاران اعزامی به المپیک: نتایج کار ورزشکاران در المپیک برای همه ملت ایران پر ارزش است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار ورزشکاران در میادین ورزشی بین المللی سخت خواهد بود، گفت: نتایج کار شما برای کشور، خانواده و همه ملت ایران پر ارزش است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز (دوشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی آزادی و بازدید از اردوی آماده سازی تیمهای ورزشی اعزامی به المپیک با ورزشکاران رشته های وزنه برداری و کشتی دیدار کرد.

لاریجانی در دیدار با ورزشکاران وزنه بردار کشورمان با ابراز علاقه مندی از حضور و دیدار چهره به چهره با ورزشکاران و قهرمانان گفت: کار سختی در میادین ورزشی در پیش دارید اما مطمئنا نتایج آن برای کشور، خانواده و همه ملت ایران پر ارزش است.

وی با اشاره به اینکه تمرین امروز شما ورزشکاران نشان از آمادگی جسمانی و روحیه شاداب است، تصریح کرد: امیدوارم با دست پر از مسابقات المپیک به کشور بازگردید.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی و فراکسیون ورزش، پشتیبان ورزشکاران خواهند بود، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی اردوها امیدوارم موفق شوید.

لاریجانی در دیدار با کشتی گیران اعزامی به المپیک نیز با بیان اینکه این رشته ورزشی ریشه در تاریخ و فرهنگ ایران دارد، گفت: امیدوارم با به دست آوردن مدالهای مختلف موجب خوشحالی مردم شوید.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه پس از بازگشت شما از مسابقات المپیک نیز با شما دیداری خواهیم داشت، بیان کرد: امیدوارم از این مسابقات سرافراز به میهن اسلامی بازگردید.

به گزارش تسنیم، در این بازدید محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان نیز با یادآوری اینکه ایران اسلامی 14 دوره در مسابقات المپیک حضور داشته، گفت: این مسئله در مقایسه با قبل از انقلاب دستاوردی بزرگ محسوب می شود.