آرشیو چهارشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۷۶
ورزشی
۲۳

افشاگری بی سابقه علیه لباس تیم ملی در برنامه <90>

نخستین قسمت از برنامه90 در فصل جدید فوتبال ایران دوشنبه شب برگزار شد. نظرسنجی این برنامه به بهترین نقل و انتقال لیگ برتر با گزینه های لوسیانو ادینیو، علیرضا بیرانوند، آندرانیک تیموریان، احسان حاج صفی، سید جلال حسینی، فرناندو دخسوس، بختیار رحمانی و کاوه رضایی اختصاص داشت. فردوسی پور بخش اصلی این برنامه را به نحوه انعقاد قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر البسه تیم ملی اختصاص داد که صحبت های مهدی طارمی و رامین رضائیان برای جدایی از پرسپولیس و پشیمانی آنها از بخش های آغازین برنامه بود.

یکی ازبخش های برنامه 90، بررسی برند و کیفیت البسه تیم ملی فوتبال ایران بود. در این بخش از زوایای مختلف کیفیت لباس تیم ملی مورد ارزیابی قرار گرفت و گزارشگر برنامه که با دوربین مخفی به تولیدی البسه تیم ملی رفته بود، از اقدام های عجیب این شرکت پرده برداشت. یکی از مدیران این شرکت تاکید داشت که بخشی از لباس ها در ایران تولید می شود و حتی یکی از مدیران باشگاه ها در ایران با علم به اینکه لباس های این تیم در کشور تولید می شود، آن را در اختیار این باشگاه قرار می دهد.

پس از این بخش مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روی خط آمد و درباره کیفیت و نوع قرارداد اسپانسر لباس های تیم ملی صحبت کرد. او گفت: کارلوس کی روش جلسه ای با ما داشت و 23 ایراد به لباس های تیم ملی گرفت و ما جلسات متعددی با شریک ایتالیایی اسپانسر تیم ملی داشتیم و ایرادات کی روش را منعکس کردیم. به آنها گفتیم اگر درخواست های ما تامین نشود، قرارداد را فسخ می کنیم. در این مدت با برند آدیداس هم صحبت هایی کرده ایم که شاید به نتایج خوبی با این برند برسیم. فدراسیون بر این باور است که می تواند قراردادش را با شرکت جیووا فسخ کند.

​در پایان نظرسنجی، علیرضا بیرانوند با 1/49 درصد آرا عنوان بهترین خرید نقل و انتقالات را به خود اختصاص داد.