آرشیو چهارشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۷۶
ورزشی
۲۳

طاهری: بازگشت رضاییان در کمیته انضباطی بررسی می شود

نشست خبری علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس با اصحاب رسانه صبح دیروز همراه با برخی حواشی از جمله قطع برق برگزار شد و سرپرست سرخ پوشان در این نشست در خصوص مسائل مختلف صحبت کرد.

او در مورد وضعیت برند جدید جیووا و انتقاداتی که از این برند در برنامه 90 شد، افزود: قراردادی امضا شده و بندهایی در این قرارداد وجود دارد و مفادی دیده می شود که اگر به لحاظ کمی و کیفی طرفین ناراضی باشند می توان حتی تامین خسارت کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص وضعیتش برای حضور در پست مدیرعاملی و آمادگی نداشتن دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس گفت: من در اینجا مسئولیت اجرایی دارم و همان وظیفه مدیرعاملی را انجام می دهم و فرق نمی کند مدیرعامل باشم یا نه. در رابطه با آمادگی نداشتن آنها هم وظیفه کادر فنی است که آنها را آماده کند و قطعا این اتفاق رخ خواهد داد. ما بازیکن را بر اساس نظر سرمربی جذب می کنیم و این دو بازیکن را هم با نظر برانکو جذب کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد ماجرای رامین رضاییان بیان داشت: از قبل هم گفته بودیم که رضاییان با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد. کارهای حقوقی درباره این بازیکن را انجام داده بودیم ولی حال که این بازیکن خودش بازگشته حتما کمیته انضباطی باشگاه در مورد وی تصمیم گیری خواهد کرد و رای خود را صادر می کند، اما باید بگویم که ممکن است یک بازیکن در نیم فصل یا در مقاطع دیگر از فهرست تیم خارج شود و ما مجبور باشیم جابه جایی هایی داشته باشیم.

وی در خصوص اسپانسر جدید گفت: ما اسپانسر جدیدی نداریم. یک قرارداد همکاری مشترک بستیم چون حق بهره برداری از برند را داریم. بحث فضای مجازی و سامانه هواداری مقابل مان است که می خواهیم دامنه اش را افزایش دهیم. اسپانسر ما مشخص است، سامانه ای که معرفی کردیم هم مشخص است. سامانه های دیگر ارتباطی به ما ندارد.