آرشیو چهارشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۶۲۷۶
فن آوری
۸
تاپ اپ

افزایش سرعت گوشی هنگام بازی

ماهرخ چنگیز

یکی از مواردی که کاربران را هنگام کار با اپلیکیشن های بازی آزار می دهد، کند شدن گوشی هنگام اجرای یک بازی است. اگر سخت افزار گوشی هم ضعیف باشد این کند شدن چند برابر می شود و شما نمی توانید لذت انجام یک بازی جذاب را تجربه کنید. بنابراین اگر از عاشقان بازی هستید باید گوشی ای انتخاب کنید که از نظر سخت افزاری بهترین کیفیت را داشته باشد. اما گاهی اوقات می توانید با پاک کردن کش های اضافی و آزاد سازی فضای بیشتر روی گوشی خود، به افزایش سرعت گوشی کمک کنید تا در نهایت هنگام اجرای یک بازی دچار مشکل نشوید. حالاشاید با خودتان فکر کنید که چگونه می توانید فضای بیشتری از گوشی خود را آزاد کنید تا بدون مشکل بازی های مورد علاقه تان را روی تلفن همراه اجرا کنید. برای این کار می توانید از اپلیکیشن Game Booster کمک بگیرید.

با این برنامه می توانید عملکرد گوشی خود را در هنگام اجرای بازی های مختلف به شکل ویژه ای بهبود ببخشید. کار اصلی که Game Booster انجام می دهد آزاد کردن حافظه گوشی است. همچنین این اپ به صورت هوشمند برنامه های بدون استفاده و غیرضروری را پیدا و برای حذف شدن، نام آنها را گزارش می کند. مجموعه این کارها باعث می شود عملکرد تلفن همراه شما به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

همچنین این اپلیکیشن دارای حالتی به نام Game Mode است که می توانید براساس حالت های مختلف مانند بازی طولانی یا long play (برای صرفه جویی در باتری)، بازی قدرتمند یاpowerplay (تجربه مطلوب)، بازی آفلاین یا offline play تنظیمات خاصی را روی بازی اعمال کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است و تنها با یک کلیک می توانید برنامه های اضافی را غیرفعال و بخش های قابل توجه از حافظه تلفن همراه خود را آزاد کنید. گفتنی است این برنامه با نام کامل Game Booster - Speed Up Phone به صورت رایگان از طریق کافه بازار در اختیار کاربران اندرویدی قرار گرفته است.