آرشیو دوشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۹
فوتبال ایران
۱۱

نقشه علیرضا منصوریان رد کردن امین حاج محمدی

امین حاج محمدی را باید مهره ای اضافه روی نیمکت استقلال دانست. اگر از نزدیکان منصوریان درباره او بپرسید، با قاطعیت می گویند این بازیکن را بازی نمی دهد. سوالی که در این شرایط پیش می آید، این است؛ چرا منصوریان حاج محمدی را در استقلال نگه داشت؟ کسی پاسخ درستی به چنین سوالی نداده است و منصوریان هم ترجیح می دهد در این باره حرفی نزند.

ماندن حاج محمدی در استقلال، رابطه مستقیمی با جدایی حنیف عمران زاده از این تیم داشت. قرار بوده که اگر حنیف بماند، امین را رد کنند و اگر او نماند، حاج محمدی را نگه دارند. به همین دلیل پس از رد کردن حنیف که می گویند دلایل غیر فنی هم داشته، آبی ها ترجیح دادند امین را حفظ کنند. از روز اول همه مطمئن بودند منصوریان اعتقادی به این بازیکن ندارد. این مربی حتی اخیرا به نزدیکان خود گفته است: «امین را رد می کنم!» البته اگر او هم حاج محمدی را رد نکند، این بازیکن قصد دارد در نیم فصل از جمع آبی ها جدا شود و به تیم دیگری برود. منصوریان گویا تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد، ولی تا چشم به هم بزند، متوجه شده این بازی مانده و باید در استقلال به بازیگری ادامه دهد. حرف از نیرویی نامرئی است که هم در جدایی حنیف نقش داشته و هم در ماندن امین حاج محمدی... در هر صورت اگر منصوریان او را از ابتدا نمی خواست، بسادگی می توانست با ماندن این بازیکن مخالفت و بازیکن دیگری جای او جذب کند.

انتقاد زیادی به سرمربی استقلال به خاطر حفظ این بازیکن وارد است. آبی ها می گویند رابطه منصوریان با حاج محمدی به هیچ وجه خوب نیست و همه را تحویل می گیرد، الااین بازیکن را!