آرشیو دوشنبه ۱۸ امرداد ۱۳۹۵، شماره ۴۶۰۹
فوتبال ایران
۱۱

انتقاد زهیوی از مشکلات مالی

مهاجم استقلال خوزستان مشکلات مالی را از دلایل رقم خوردن شکست سنگین تیمش در اصفهان برشمرد. رحیم زهیوی به فارس گفت: کسب این نتیجه برای بازیکنان و کادر فنی قابل باور نبود و اصلافکر این اتفاق را نمی کردیم به هر حال فوتبال همین است و جا دارد به عبدالله ویسی و سپاهان بابت این پیروزی تبریک بگویم و امیدوارم در ادامه موفق باشم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد این که به نظر می رسید بازیکنان استقلال خوزستان بیشتر تمرکز شان رویارویی با عبدالله ویسی سرمربی سال قبل شان است و با انجام مصاحبه های فراوان قبل از بازی تمرکزشان را از دست دادند، گفت: فکر نمی کنم این مساله درست باشد. هر فوتبالیستی و هر مربی در طول فعالیت ورزشی تیمش را تغییر می دهد. اگر کسی فکرش روی این مساله بوده به نظر من واقعا فوتبالیست ضعیفی است. این جابه جایی ها صورت می گیرد و بازیکنان باید روی کار خودشان تمرکز کنند. اگر کسی به خاطر این مساله تمرکزش را از دست داده باشد برای او متاسفم.

مهاجم استقلال خوزستان در مورد مشکلات مالی تیمش و این که این مساله چقدر روی عملکرد تیم تاثیر می گذارد، گفت: مساله مالی روی عملکرد تیم تاثیر بسزایی دارد. متاسفانه هنوز از سال قبل تسویه نکردیم و پرداختی جدیدی هم برای فصل جدید نداشتند. نمی دانم چرا این کار در قبال ما انجام می شود، اما بی شک اگر می خواهند در بالای جدول باشند، این مساله با حل مشکلات مالی رابطه مستقیم دارد.